English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

انهدام باند حرفه ای سند نمره در اصفهان / دستگیری ۴ سارق حرفه ای خودرو

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند حرفه ای سند نمره و دستگیری 4 سارق حرفه ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد.

انهدام باند حرفه ای سند نمره در اصفهان / دستگیری 4 سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری اعضای یک باند 4 نفره سرقت خودروها گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودروهای زانتیا ، ویتارا و پژو در استان اصفهان و چندین استان دیگر کشور در بررسی های بعمل آمده مشخص شد سارقان خودروهایی که مالکان آنها قصد فروش را داشتند در سایت دیوار شناسایی و پس از ملاقات با مالک در اقدامی ناگهانی و با اعمال خشونت خودرو را سرقت می کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری کارهای تخصصی مشخص شد سارقان پس از سرقت خودروها در یک کارگاه متروکه اقدام به سند نمره کردن آنها و اوراق کردن قطعات می کنند.

وی افزود: یک گروه مجرب از ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی کردند که 8 دستگاه خودرو شامل 6 دستگاه زانتیا، یک سواری ویتار و یک سواری پژو که سند نمره شده بودند کشف شد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه این خودورها از استان های اصفهان و البرز و تهران سرقت شده بودند بیان داشت: همچنین مقدار 30 میلیارد ریال قطعات اوراق شده ازخودروهای مسروقه نیز که سارقان آنها را در سایت دیوار به فروش می رساندند کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان نمود: در این خصوص 4 سارق حرفه ای خودرو دستگیر و پرونده این سرقت ها برای روشن شدن دیگر ابعاد آن مفتوح است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه خودروهای کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود از افرادی که به این شیوه از آنان سرقت شده خواست: به پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه