English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای ۳۴ خودرو در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازدستگیری سارق حرفه‌ای 34 خودرو در اصفهان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای 34 خودرو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسن یار دوستی گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان یک سارق حرفه‌ای خودرو را دستگیر که به سرقت 34 خودرو و 4 مورد سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

 وی افزود: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو در نقاط مختلف شهر اصفهان و شکایت شهروندان ، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: شب گذشته تیم گشت انتظامی حین گشت زنی دریکی از خیابان‌های شهر اصفهان ، متوجه شدند فردی در حال باز کردن درب یک خودروی پراید است که وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق پس از مشاهده سارقان متواری شد بیان داشت: گشت انتظامی با رعایت کلیه ملاحظات امنیتی و در یک عملیات ضربتی موفق شدند این سارق را زمین‌گیر و دستگیر کنند.

اصفهان- دستگیری 2

سرهنگ یاردوستی اضافه کرد: در بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص این سارق در نقاط مختلف شهر اصفهان مرتکب جرم سرقت خودرو و اموال داخل خودرو شده است که در بازجوئی‌های پلیس به سرقت 34 دستگاه خودروی سواری و 4 مورد سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد.

وی از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: این سارق 34 ساله یک سارق حرفه‌ای بود که در کم‌ترین زمان ممکن خودرو را سرقت و متواری می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد : حتی‌الامکان از پارکینگ استفاده کنید و اگر مجبور به پارک خودرو در کوچه یا خیابان هستید از تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند قفل پدال ، قفل فرمان و دیگر تجهیزات استفاده کنید و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی