English

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی؛

اسم‌ها عوض شده نظام سرمایه‌داری همان نظام دزدی است/بیانیه شورای عالی امنیت ملی قدرت کشور را نشان داد

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه هر وقت با قدرت آمدیم دشمنان سست شدند و هر وقت ما شل گرفته‌ایم، آن‌ها با قلدری آمده اند، تصریح کرد: بیانیه شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام، امری درست و زیبا بود و به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت.

اسم‌ها عوض شده نظام سرمایه‌داری همان نظام دزدی است/بیانیه شورای عالی امنیت ملی قدرت کشور را نشان داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، با اشاره به اهمیت زراعت و کشاورزی، گفت: مسئولان باید به امورات کشاورزی توجه داشته و مشکلات کشاورزان را رفع کنند؛ نباید تولید گندم در پیچ‌وخم ادارات معطل شود و باید تسهیل امور کشاورزان شتاب بیشتری بگیرد.

وی با اشاره به اینکه زراعت گران‌بهاترین گوهر نایاب است، خاطرنشان کرد: باید علم را در اختیار کشاورزی قرار دهیم تا بتوانیم در این امر هم توسعه داشته باشیم و هم اشتغال افزایش یابد نه آنکه بگوییم چون رشته‌مان کشاورزی نیست دیگر در این بخش ورود نکنیم.

خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه نیاز به کشاورزی عالمانه داریم، اضافه کرد: علم در خدمت کار است نه در تعارض با کار و در سال رونق تولید باید به این امر مبادرت بیشتری بورزیم.

نعیم‌آبادی با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر سپاه و اترش نبودند امروز انقلاب اسلامی ایران وجود نداشت؛ سپاه، ارتش و بسیج در کنار هم هستند و ترامپ از وحشت این همبستگی خواب راحت ندارد.

وی ادامه داد: برای آنکه سپاه پاسداران در بخش الهی قوی باشد، مجموعه عقیدتی سیاسی در دل این مجموعه قرار گرفت تا مطالب اعتقادی در آن تزریق شود تا همیشه سپاه پاسداران همواره شاداب و دستش پر باشد بحث عقیدتی سیاسی در این مجموعه قرارگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر اینکه سپاه با وجود اینکه کار اصلی‌اش در دفاع و حفظ اعتقادات است اما همواره در خدمت مردم بوده و منشأ خدمت است، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شبانه‌روز در حال تلاش برای توسعه و خدمت‌رسانی به کشور است.

نعیم آبادی در ادامه با اشاره به اینکه باید به دنبال آن باشیم که چرا اروپا بازی درمی‌آورد، عنوان کرد: تمامی این کشورها یک‌چیز مشابه هستند در چند شکل؛ نظام سرمایه‌داری نظام دزدی است.

وی با بیان اینکه مگر کشور فرانسه کم از کشور الجزایر دزدید و دست به کشتار یک‌میلیون الجزایری زد، ابراز کرد: اسم‌ها عوض‌شده وگرنه آمریکا همان فرانسه است، فرانسه همان آمریکا است و هر دویشان انگلیس هستند زیرا نظام آن ها بر پایه سرمایه‌داری و چپاول است.

امام‌جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه با یک تلفن ترامپ پول مردم عربستان سعودی را می‌دزدد، خاطرنشان کرد: در چنین نظامی شرف، دین، اخلاق و هر چیزی سرمایه است و در طول تاریخ همواره شاهد چنین اقداماتی از سوی این کشورها بوده و هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه هر وقت با قدرت آمدیم دشمنان سست شدند و هر وقت  ما شل گرفته‌ایم،  آن‌ها با قلدری آمده اند،  تصریح کرد: بیانیه شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام، امری درست و زیبا بود و به‌خوبی قدرت کشورمان را به نمایش گذاشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه