English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

شوروی با تمام قدرش چون مردمی نبود نابود شد/در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری تماشایی خواهیم داشت

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: شمن با اهرم‌های مختلف می‌خواهد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمرنگ داشته باشند که مردم ولایتمدار و انقلابی، امسال تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده و حضوری تماشایی خواهیم داشت.

شوروی با تمام قدرش چون مردمی نبود نابود شد/در راهپیمایی 22 بهمن حضوری تماشایی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله «غلامعلی نعیم‌آبادی» ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس، افزود: قرآن از هرگونه دخل و تصرف محفوظ مانده به‌طوری‌که نه ذره‌ای از آن کاسته و نه افزوده‌شده است.

وی در ادامه  اظهار کرد: نیروی هوایی درصحنه‌های نبرد خوب درخشیده به‌طوری‌که شهدای گران‌قدری را تقدیم اسلام کرده است.

امام‌جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: دشمن با اهرم‌های مختلف می‌خواهد ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور کمرنگ داشته باشند که مردم ولایتمدار و انقلابی، امسال تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده و حضوری تماشایی خواهیم داشت.

نعیم‌آبادی ادامه داد: در سال‌های گذشته اگر تنها با یک دست مشت گره‌کرده مرگ بر آمریکا می‌گفتیم امسال با هر دو دست گره شده شعار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ترامپ ام‌الفساد و هم‌پیمانانش را ناامید می‌کنند، اضافه کرد: در حال حاضر تورم و مشکلات اقتصادی وجود دارد که با تخصص جوانان این مرزوبوم از مشکلات اقتصادی نیز عبور می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هیچ انقلابی به‌صورت جهشی پیشرفت نکرده و همان‌طور که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند: آینده روشن است و تمام مشکلات اقتصادی ایران به دست متخصصان این مرزوبوم حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: هر چه یک نظام مردمی‌تر باشد، موفق‌تر است، نظامی که تنها متکی به دولت بوده دوام پیدا نمی‌کند مانند شوروی با تمام قدرش چون مردمی نبود نابود شد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در پایان ابراز کرد: امسال با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر پیکره آمریکا خواهیم زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه