English

در یک ویدئو کنفراس توسط معاون رئیس جمهوری انجام شد؛

افتتاح هم زمان ۶ پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان از بهره‌برداری 10 پروژه‌ی میراث فرهنگی و گردشگری تا پایان سال خبر داد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بالغ‌بر 450 میلیارد ریال است که در 7 شهر از استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح هم زمان 6 پروژه میراث فرهنگی و گردشگری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند در آیین افتتاح شش پروژه که با حضور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌صورت هم‌زمان و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد، گفت: این  6 پروژه‌ به مناسبت دهه فجر و در 5 شهر استان هرمزگان (بندرعباس، میناب، سیریک، قشم و هرمز) به بهره‌برداری می‌رسد برای افتتاح انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اشتغال‌زایی این پروژه‌ها در حدود 142 نفر است، اظهار داشت: این پروژه ها به شکل هم زمان و توسط معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و از طریق ویدئوکنفرانس انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بالغ‌بر 298 میلیارد ریال است، تصریح کرد: زیربنای این پروژه‌ها درمجموع 10 هزار و 287 مترمربع خواهد و شامل یک هتل 4 ستاره، یک هتل آپارتمان، یک سفره‌خانه سنتی، یک هتل 3 ستاره و یک اقامتگاه سنتی و بوم گردی است.

گفتنی است، این ویدئو کنفرانس در مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری صدف میناب برگزار شد.

برومند در خصوص هتل سه ستاره که در در مجتمع اقامتی، تفریحی و گردشگری صدف میناب واقع شده، گفت: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه بالغ‌بر 30 میلیارد ریال بوده و در مساحتی بالغ‌بر 4 هزار مترمربع ساخته‌شده است.

وی ادامه داد: این هتل دارای 30 اتاق و 70 تختخواب است و زمینه اشتغال 30 نفر را به‌طور مستقیم فراهم خواهد کرد.

افتتاح 10 پروژه تا پایان سال جاری در هرمزگان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود از بهره‌برداری 10 پروژه‌ی میراث فرهنگی و گردشگری در هرمزگان و تا پایان سال خبر داد و افزود: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها بالغ‌بر 450 میلیارد ریال است که در 7 شهر از استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

برومند در پایان اضافه کرد: این پروژه‌ها درمجموع 20 هزار مترمربع مساحت دارند و برای 200 نفر فرصت اشتغال ایجاد خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه