English

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

مطالعه محور کردن مدیریت با کمک جوانان/ تا خودمان را نقد نکنیم رشد نخواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان به استفاده از جوانان و نخبگان در کنار مدیران در راستای مدیریت مطالعه محور تاکید کرد

مطالعه محور کردن مدیریت با کمک جوانان/ تا خودمان را نقد نکنیم رشد نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان این که مسئولیت شرعی سنگینی بر عهده اعضا این شورا است اظهار کرد: ما باید پاسخگو فریضه امر به معروف و نهی از منکر و این واجب فراموش شده در جامعه باشیم.

وی باتاکید بر توجه به آینده افزود: نباید فراموش کنیم که تا در این جلسات خودمان را نقد نکنیم رشد نخواهیم کرد و همانند مدیری که بعد از سال ها دچار روزمرگی می شود ما نیز با این مشکل مواجه خواهیم شد.

امام جمعه همدان نبود مدیریت مطالعه محور را یکی از نقاط ضعف اصلی در بحث مدیریت دانست و گفت: مدیران آنقدر گرفتاری های کاری دارند که فرصتی برای مطالعه نخواهند داشت بنابراین باید از جوانان و نخبگانی که فرصت مطالعه را دارا هستند و در این زمینه می توانند کمک کنند استفاده کرد و نتیجه آن را در پویایی جلسات مشخص می شود.

 

ضرورت آمارمحور نبودن امور فرهنگی

شعبانی با بیان اینکه نقد باعث رشد انسان ها می شود خاطر نشان کرد: هر جا کار فرهنگی جنبه آماری پیدا کند آسیب خواهد دید بنابراین باید در موضوعات فرهنگی با دیدی جهادی به سمت جلو حرکت کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری باید آرایش جنگی در این زمینه بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: خیلی از آمارهایی که توسط مدیران ارائه می شود در نگاه اول بسیار عالی است اما زمانی که من در بین مردم حضور پیدا می کنم می بینم که خبری از این آمار ها در جامعه نیست.

وی عنوان کرد: ضرورت کمیته مطالعاتی را زمانی درک خواهیم کرد که بدانیم در عرصه فرهنگی اگر ما در استراحت باشیم دشمن بیدار است.

وی با اشاره به این که کمیته مطالعاتی باید با همه نهاد ها ارتباط داشته و مورد تایید همه آنها نیز باشد افزود: اعضا این کمیته باید از مشکلات پشت پرده با خبر و با حضور خود در اجتماع دائما در این عرصه مشغول انجام وظیفه باشند.

شعبانی به تشریح دیگر وظایف کمیته مطالعاتی پرداخت و گفت: ایجاد ارتباط با سایر استان ها و استفاده از تجربیات موفق آنها نیز می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از معضلاتی که با آن مواجه هستیم این است که ما درد را می دانیم و تشخیص می دهیم اما درمان و راهکار اجرایی آن را نمی دانیم و همین موضوع باعث می شود که با شکست مواجه شویم.

وی با تاکید بر لزوم آسیب شناسی و بررسی مشکلات در جامعه تصریح کرد: بعضی از برخوردهایی که به عنوان راهکار ارائه می شود از آن جایی که بدون آسیب شناسی صورت گرفته خود تبدیل به آسیبی بزرگتر می شود.

امام جمعه همدان بیان کرد : در سطوح مختلف مدیریتی مطالعات و آسیب شناسی مشکلات دیده نمی شود و همین موضوع است که احتیاج به حضور جوانان و نخبگان را دو چندان می کند.

وی در پایان با بیان اینکه باید خودمان پیشگام حرکت در جامعه باشیم اضافه کرد: ما اگر کارهای خودمان را درست انجام دهیم زمینه ای است برای آن که حجاب یک دختر در خیابان درست شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه