English

آیت‌ الله شعبانی:

اساسی‌ترین هدف آمریکا ایجاد جو روانی برای ایجاد فشار اقتصادی است/ اقدام ترامپ باعث بی‌آبرویی آمریکا خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه اقدام ترامپ عیله سپاه گفت:

اساسی‌ترین هدف آمریکا ایجاد جو روانی برای ایجاد فشار اقتصادی است/ اقدام ترامپ باعث بی‌آبرویی آمریکا خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، حوزویان همدان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت رفتار خباثت‌ آلود آمریکا ظهر امروز در حوزه علمیه آیت‌الله آخوند(ره) تجمع کردند.

آیت‌ الله حبیب‌ الله‌ شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با بیان اینکه همه ما پاسدار و در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم گفت: افتخار حضرت امام خمینی(ره) پاسدار بودن و با بسیجیان محشور شدن بود.

آیت‌الله حبیب‌الله‌ شعبانی موثقی با بیان اینکه تروریستی خواندن نیروی نظامی رسمی یک کشور از زمان تأسیس سازمان ملل متحد تاکنون بی‌سابقه بوده است گفت: این اتفاق نشان می‌دهد همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «آمریکا رو به افول است».

وی تصریح کرد: این رویداد نشان داد که در کنار رئیس جمهور آمریکا مشاوران عاقلی قرار ندارند و جهان با فرعونی نادان روبه‌روست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اساسی‌ترین هدف آمریکا ایجاد جو روانی برای ایجاد فشار اقتصادی است خاطرنشان کرد: اگر در داخل کشور به جوهای روانی ایجاد شده دامن زده نشود، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه داعش، القائده، طالبان و سایر گروه‌های ترویستی پس از انقلاب اسلامی شکل گرفته است گفت: میزان تهاجمی که به شیعه از ابتدای انقلاب تا سال 1385 صورت گرفته 75 برابر تهاجم علیه شیعه از ابتدای ظهور اسلام تا پیروزی انقلاب اسلامی است.

شعبانی با تأکید بر اینکه شیعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد جریانات بین‌الملل شد بنابراین تمدن غربی احساس خطر کرد ادامه داد: دشمن برای مقابله با اسلام و تشیع القائده، طالبان، داعش و النصره سوریه را ایجاد کرد اما کاری از پیش نبرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات تروریستی آمریکا را خنثی می‌کند افزود: سپاه 40 سال است همه نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرده و این بار نیز چنین خواهد بود.

شعبانی با بیان اینکه هدف دیگر آمریکا حمله به ارکان اقتدار نظام اسلامی است تصریح کرد: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی سپاه است، اقتدار ما در جنبه امنیت وابسته به سپاه و نیروهای امنیتی و نظامی است به طوری که در بحرانی‌ترین منطقه بالاترین امنیت را داریم.

وی با اشاره به اینکه هدف سوم آمریکا هدایت انتخابات رژیم صهیونیستی به نفع نتانیاهو است ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیستی بخشی از آمریکا را مدیریت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه امریکا تعریف‌های خاصی از صلح برای خود دارد خاطرنشان کرد: امریکا پیش از این حماس و حزب‌الله را جزء گروه‌های تروریستی اعلام کرده بود که این اتفاق برای آنها هیچ نتیجه‌ای نداشت که هیچ باعث تقویت گروه‌های اسلامی هم شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات آمریکا برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است گفت: البته همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند 25 سال بعد خبری از این رژیم جعلی نخواهد بود و این غده سرطانی را بیرون می‌کشیم.

شعبانی با تأکید بر اینکه با تروریستی خواندن سپاه، بزرگترین چالش برای آمریکا ایجاد می‌شود اظهار کرد: اگر آمریکا در منطقه با نیروهای سپاه مواجه شود باید وارد نبرد شود که جرأت این کار را ندارد، اگر داشت 40 سال تحمل نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق باعث بی‌آبرویی برای آمریکا خواهد شد افزود: امریکا جرأت رویارویی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارد، اتفاقات اخیر هم یک شو تبلیغاتی است که نتیجه‌ای جز افول آمریکا نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه برای آمریکا مسائلی چون ایمان، شهادت، ایثار و از خودگذشتگی قابل فهم نیست تصریح کرد: ترامپ در سالروز قطع ارتباط ایران با آمریکا، سپاه را تروریستی خواند وگرنه دولتمردان آن از «روز پاسدار» درکی ندارند.

وی با بیان اینکه از دولتمردان می‌خواهیم با جدیت بیشتری با این اقدام آمریکا برخورد کنند ادامه داد: اگر سکوت کنیم آنها بیشتر پیش می‌آیند اما اگر فریاد زنیم در نقطه خود متوقف می‌شوند، ضمن اینکه فکری هم باید برای برجام کرد.

شعبانی با بیان اینکه دولت منتظر کانال مالی اروپاست که نباید این طور باشد خاطرنشان کرد: وزارت خارجه نیز طرح تروریستی خواندن ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا را ارائه داده است.

در این مراسم روحانیون و سپاهیان همدان با یکدیگر اعلام همبستگی کردند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

«سپاهیان بیدارند از آمریکا بیزارند»، «حوزویان بیدارند از آمریکا بیزارند»، «روحانی و سپاهی دو لشگر الهی»، «ما همگی برادریم، مطیع امر رهبریم»، برادر سپاهی حمایت حمایت»، «برادر روحانی حمایت حمایت»، «برادر سپاهی خدا نگهدار تو» از دیگر شعارهایی بود که در این تجمع سر داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه