English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

حمایت ۱۰۰ کودک یتیم منطقه سیل زده پل دختر توسط نیکوکاران اصفهانی / ماهیانه ۳ میلیون تومان کمک نقدی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ازحمایت ۱۰۰ کودک یتیم منطقه سیل زده پل دختر توسط نیکوکاران اصفهانی خبر داد.

حمایت ۱۰۰ کودک یتیم  منطقه سیل زده پل دختر توسط نیکوکاران اصفهانی / ماهیانه 3 میلیون تومان کمک نقدی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پورگفت: اعضای هیئت رزمندگان اسلام اصفهان حمایت ۱۰۰ کودک یتیم پل‌دختری را به مدت یک سال برعهده‌گرفته‌اند.

وی با اشاره مشارکت گسترده مردم نیکوکار استان اصفهان با کمیته امداد برای یاری هم‌وطنان سیل‌زده، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت رزمندگان اسلام اصفهان حمایت ۱۰۰ کودک یتیم پل‌دختری را به مدت یک سال برعهده‌گرفته‌اند.

متین پور افزود: این رزمندگان نیکوکار ماهیانه سه میلیون تومان به این ایتام کمک نقدی می‌کنند و علاوه بر این ماهیانه یک سبد کالای اساسی هم برای استفاده آن‌ها به محل سکونتشان ارسال می‌کنند.

وی بابیان اینکه سبد کالای مرحله اول به ارزش هر سبد ۲۲۰ هزار تومان چندی پیش برای این ایتام ارسال شد، گفت: سبد کالای ماه دوم نیز که شامل یک کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد و یک‌تخته پتو است به‌زودی به دست این کودکان یتیم نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان پذیرش مسئولیت اجتماعی و بی‌تفاوت نبودن نسبت به سرنوشت همنوعان نیازمند را از ویژگی‌های یک جامعه سالم برشمرد و گفت: کمیته امداد اصفهان راه مشارکت اقشار مختلف را در این زمینه با فراهم کردن طرح‌ها و امکانات متنوع بازکرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سازوکار مراکز نیکوکاری، طرح‌های اکرام ایتام و فرزندان محسنین و طرح هم‌سفره اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه