English

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ۱۷ بقعه متبرکه اصفهان برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در 17بقعه متبرکه اصفهان برگزار می شود.

مراسم جزء خوانی قرآن کریم در 17 بقعه متبرکه اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 17 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان ناحیه یک شهرستان اصفهان به صورت ویژه با اجرای برنامه های متنوع مجری طرح ضیافت الهی هستند.

وی افزود: طرح ضیافت الهی با هدف ایجاد فضای معنوی جهت استفاده از برکات این ماه مبارک و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در 17 بقعه متبرکه و امامزاده جلیل القدر ناحیه یک شهرستان اصفهان به صورت ویژه اجرا می شود.

طاهری با بیان اینکه این طرح از 15 اردیبهشت آغاز می شود و تا 15 خرداد نیز ادامه دارد، گفت: همچنین در قالب این طرح خیمه های معرفت نیز همراه با غرفه هایی همچون؛ کودک و نوجوان، قرآن بخوان جایزیه بگیر، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل و شبهات شرعی، چند رسانه ای، ایستگاه همه واقف باشیم و... با هدف ارائه خدمات رایگان فرهنگی مذهبی برپا می شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم با همکاری و مشارکت 17 مبلغ اعزامی و بومی در جوار حرم مطهر امامزادگان شاخص اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه