English

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در ۶ امامزاده خمینی شهر

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: در ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر 6 امامزاده عظیم الشان شهرستان خمینی شهر برگزار می شود.

اجرای طرح ضیافت الهی در 6 امامزاده خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی با هدف ایجاد فضایی معنوی در امامزادگان جلیل القدر با رویکرد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می شود.

وی افزود: در قالب طرح ضیافت برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، دوره های تفسیر قرآن کریم، برپایی محافل انس با قرآن کریم، مراسم میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم شب های لیالی قدر، مراسم شهادت امام علی(ع)، برپایی خیمه معرفت از جمله برنامه هایی هستند که در این طرح پیش بینی و با همکاری 8 مبلغ بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در جوار بقاع متبرکه شهرستان اجرا می شود.

طرح ضیافت الهی

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر در ادامه گفت: طرح ضیافت الهی به صورت ویژه همراه با برپایی خیمه معرفت که شامل غرفه مشاوره خانواده، غرفه غنچه های حرم ویژه کودکان و نوجوانان، نمایشگاه محصولات فرهنگی در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر اجرا می شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: همچنین در قالب طرح ضیافت الهی برنامه خدیجه مادر امت نیز به مناسبت رحلت حضرت خدیجه(س) در روز دهم ماه مبارک و همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی شده است که در جوار حرم مطهر امامزادگان شهرستان خمینی شهر برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه