English

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان؛

طرح ضیافت الهی در ۲۰۷ امامزاده شاخص استان اصفهان اجرا می شود

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در جوار حرم مطهر 207 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان اصفهان اجرا می شود.

طرح ضیافت الهی در 207 امامزاده شاخص استان اصفهان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی به صورت ویژه در جوار حرم مطهر 207 بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان اصفهان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و با هدف ایجاد فضای معنوی و روحانی جهت نشر معارف اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی به صورت ویژه در جوار حرم مطهر 207 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان استان اصفهان اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله روان اظهار داشت: همچنین در قالب این طرح اقامه نماز جماعت، سخنرانی سخنرانان مطرح استانی و کشوری، خیمه های معرفت نیز به همراه نمایشگاه های ارائه محصولات فرهنگی در 100 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان برپا می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در اجرای طرح ضیافت الهی 175 مبلغ بومی و 16 مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم با بقاع متبرکه مجری طرح همکاری و مشارکت دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه