English

سید عباس صالحی؛

خلیج فارس نماد هویت ایران است/مردم هرمزگان در طول تاریخ پاسدار خلیج‌فارس بوده‌اند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خلیج فارس به عنوان شناسنامه ایران زمین و نمادی از هویت ایرانی تلقی می شود، گفت: استان هرمزگان نیز به عنوان استانی که در طول تاریخ در نماد سازی از هویت خلیج فارس داشته همچنان دارای جایگاه خاصی است.

خلیج فارس نماد هویت ایران است/مردم هرمزگان در طول تاریخ پاسدار خلیج‌فارس بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید عباس صالحی دقایقی پیش در بدو ورود به بندرعباس به منظور شرکت در برنامه های روز ملی خلیج فارس و مراسم پایانی نهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج‌فارس در جمع خبرنگاران گفت: خلیج فارس به عنوان شناسنامه ایران زمین و نمادی از هویت ایرانی تلقی می شود.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان نیز به عنوان استانی که در طول تاریخ در نماد سازی از هویت خلیج فارس داشته همچنان دارای جایگاه خاصی است، بیان داشت: مردم هرمزگان در طول تاریخ پاسدار این هویت (خلیج فارس) بوده اند، بویژه در این زمانی که دشمنان به گمان خود می خواهستند اتفاق هایی را رقم بزنند تا این هویت آسیب ببیند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم هرمزگان باید بیش از گذشته از این هویت پاسداری کنند، اظهارداشت: مردم هرمزگان همیشه حریم امنی برای امنیت ایران بوده اند.

صالحی ادامه داد: دشمنان نیز به مانند گذشته که با مردم ایران در زمینه های مختلف دشمنی کرده اند، همواره در دشمنی خود ناکام خواهند شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اشاره کرد: برای روز ملی خلیج فارس در همه نهادها و ارگان ها برنامه های متنوعی اجرا می شود.

به گزارش موج، وزیر فرهنگ و ارشاد سلامی در سفر یک روزه به استان هرمزگان علاوه بر شرکت در آیین پایانی جشنواره خلیج فارس از طرح های های فرهنگی بازدید و با خانواده تعدادی از پیشکسوتان و گروه های فرهنگی و هنری استان دیدار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه