English

برگزاری روز ملی خلیج فارس باشکوه تر از همیشه/افتتاح چندین پروژه‌ی ورزشی با نام خلیج فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره خلیج فارس با شکوه تر از گذشته خبر داد.

برگزاری روز ملی خلیج فارس باشکوه تر از همیشه/افتتاح چندین پروژه‌ی ورزشی با نام خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «رضا کمالی زرکانی» صبح امروز در نشستی مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه دهم اردیبهشت ، روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده و جشنواره‌ی خلیج فارس امسال با شکوه تر از سال‌های گذشته برگذار خواهد شد، بیان داشت: برنامه های مردم محور اولویت نهمین جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس است .

وی روزملی خلیج فارس را متعلق به همه مردم دانست و ادامه داد : بر همین مبنا باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که حضور حداکثری مردم در بخش های مختلف پررنگ تر شود و در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان می تواند از ظرفیت های خود به بهترین نحو استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یاد آور شد: حضور ورزشکاران، هیات های ورزش های همگانی و هیات های ورزشی محلات می تواند باعث افزایش شور و نشاط جشنواره شود هر چند که در سال های گذشته نیز حضور ورزشکاران در این رویداد پررنگ بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز خلیج فارس را هویت جمعی ایرانیان دانست وگفت: برنامه های متعدد و مختلف آموزشی با عنوان خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس در سراسر استان برگزار می شود.

«محمود رضا امیاری» افزود: همزمان با روز ملی خلیج فارس علاوه بر برگزاری برنامه های مختلف در حوزه ورزش‌های همگانی با حضور مقمات عالی ورزش کشور چندین پروژه ورزشی با نام خلیج فارس افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه