English

امام جمعه پارس آباد درگفت و گو با موج مطرح کرد:

امنیت و آرامش جامعه مدیون برکت وجود دستگاههای اطلاعاتی در کشور هست

امام جمعه شهرستان پارس آباد با تشکر و قدردانی از فعالیت و عملکردسربازان گمنام امام زمان (عج)گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) دیدبان همیشه بیدار برای امنیت کشور بوده و برای سربلندی جمهوری اسلامی ایران فداکاریها و رشادت ها ی زیادی کرده اند.

 امنیت و آرامش جامعه مدیون برکت وجود دستگاههای اطلاعاتی در کشور هست

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل اظهار کرد: ولایتمداری، ایجاد وحدت در کشور، ارزش مداری و مقابله با تهدیدات دشمنان کشورمان  از خصوصیات بارز سربازان گمنام امام زمان عج است.

وی افزود: امروز در سایه تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه های امنیتی، کشور ما ، امن ترین کشور خاورمیانه می باشد.

امام جمعه پارس آباد مغان،با اشاره به  خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سال‌های پیروزی  انقلاب اسلامی و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت بی کفایت ترامپ خاطر نشان کرد: این حرکت سخیف رئیس جمهور آمریکا باعث اتحاد داخلی در حمایت از نیروهای نظامی الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور شد و آمریکا و دشمنان نظام اسلام این را بداند که نمی‌تواند قسمتی  از یک ملت را تحریم و یا آن را  تروریست بدانند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه