English

سربازان عرصه امنیت از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند

مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه همانند نام شان در پس گمنامی، مستور مانده است، وجود این ویژگی در سیستم اطلاعاتی ایران موید این است که فعالان در وزارت اطلاعات از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند.

سربازان عرصه امنیت از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ما در دنیای پرآشوبی زندگی می‌کنیم. حفظ امنیت خویشتن و اجتناب از آسیب برای هر فردی قابل تصور است. گاهی حتی محتاط‌ترین و به لحاظ امنیتی آگاه‌ترین افراد، دچار آسیب‌های امنیتی می‌شوند که نیازمند مسیری برای هدایت و دور کردن گزند وآسیب ها هستند. 

در کشور ما که همیشه با انواع هجمه های داخلی و خارجی مواجه بوده ایم نیازمند بستری امن وصحیح و دلسوز برای برقراری امنیت وارامش مردم وکشور هستیم تا در مجرای قانونی بتوان به تلاش و خدمت پرداخت بی آنکه نگران از دست رفتن سلامت روانی و اسیب های اجتماعی و ... بود. 

این مهم میسر نمی شود مگر با همراهی و همیاری سربازان گمنامی که کمتر آنهارا می بینیم اما وجود شان و سایه امنیتی که برقرار کرده اند را به خوبی می توان در تمام جامعه حس کرد.

مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه همانند نام شان در پس گمنامی، مستور مانده است؛ چراکه سربازان گمنام به رسم امانتداری نمی توانند همانند سایر ارگان ها و سازمان ها فعالیت های پیچیده و نرم خود را عرضه کنند.

خدمت خالصانه و بی ادعا به مردم در پس گمنامی و تنها برای رضای خدا یکی از شایسته ترین اعمال در متون دینی اسلام برشمرده می شود و وجود این ویژگی در سیستم اطلاعاتی ایران موید این است که فعالان در وزارت اطلاعات از تلاش برای نام آوری و آوازه مبرا هستند. 

با این وجود تیم های اطلاعاتی ایران در مقابله با دسیسه های سرویس های جاسوسی جهان با آنها پنجه به پنجه شده به گونه ای که هم اینک وزارت اطلاعات ایران در زمره هوشمندان سرویس های اطلاعاتی ثبت شده در جهان است. 

همه دستگاه‌های امنیتی کشور از جمله کارکنان وزارت اطلاعات، برای حفظ امنیت ملی، به طور شبانه‌روزی در حال تلاش هستند. اما این میسر نخواهد شد مگر این که هر یک از شهروندان عزیز ایرانی، نسبت به امنیت خود و سایر همنوعان احساس مسوولیت و تلاش نمایند. برای این مقصود، هر شخص باید برای افزایش ایمنی خود، قواعد مربوط به امنیت فردی را بیاموزد. آشنایی هر یک از ما با برخی اقدامات خود حفاظتی، اولین گام برای دفاع و حفاظت شخصی در مقابل خطرات غیرقابل پیش‌بینی است.

یکی از مأموریت های ذاتی وزارت اطلاعات، تأمین امنیت نظام و مردم است و طبیعتاً سهم مهمی در دست آوردهای امنیتی داشته است. علاوه برآن، برخی از عملکردها و اقدامات این وزارت، قابل ارائه ی مستقیم به افکار عمومی نمی باشد و طبعاً مردم از آن آگاه نیستند ولی در تأمین و ایجاد رضایت مندی آنها مؤثر بوده است . 

دستگاه حاکمیتی و تحت امر ولایت فقیه که در تمام صحنه های امنیتی وسازندگی و سیاسی حضوری فعال دارد  و با هدف برقراری امنیت وگستراندن چتر آرامش برسر جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نبود و همچنان در تمامی صحنه ها فعال و پویا بوده و هستند. 

ناگفته پیداست که تلاش خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در حوزه های مختلف امنیتی، بسترساز امنیت پایدار و اقتدار ملی شده و روز نیمه شعبان که به نام این عزیزان نامگذاری شده، فرصتی مناسبت برای یادآوری دلاورمردی ها و حماسه آفرینی های این مجموعه خدوم است.

نگاهی به کارنامه درخشان مجاهدان خاموش پس از چهار دهه تلاش گویای پرونده روشن و درخشان این مجموعه در تقابل با گروهک های تروریستی و معاند و عناصر وابسته به غرب است.

کارنامه شفاف و روشنی که برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد شد و مجاهدتهای بی ادعای سربازان گمنام همچنان در حافظه تاریخی مردم و انقلاب ثبت خواهد شد. 

باشد که دعای خیر مردم بدرقه راه گمنامان عرصه امنیت و آرامش ایران اسلامی بشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه