English

علی الهیاری؛

کمک خیرین به ایتام هرمزگانی به مرز ۲۲ میلیارد تومان رسید

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: سال گذشته حامیان و خیران هرمزگانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ۲۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

کمک خیرین به ایتام هرمزگانی به مرز 22 میلیارد تومان رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی الهیاری  از کمک  ۲۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون تومانی خیرین هرمزگانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: حامیان ۱۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان به‌صورت نقدی و شش میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانوار‌های تحت حمایت استان هرمزگان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان تعداد حامیان را ۳۰ هزار و ۷۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع این نیکوکاران هشت هزار و ۶۴۵ نفر حامی بومی، ۲۰ نفر خارج از کشور و مابقی از سایر استان‌های کشور از این ایتام حمایت می‌کنند.

الهیاری افزود: حامیان ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌ معیشت ماهیانه به فرزندان معنوی خود، در زمینه‌ی ساخت و به‌سازی مسکن، خرید لوازم‌خانگی، کمک‌هزینه تحصیلی، خدمات درمانی و دیگر نیاز‌های این خانوار‌های ایتام و محسنین مشارکت می‌کنند.

وی گفت: نیکوکاران عزیز جهت ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را جهت مشارکت در این طرح اعلام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه