English

کمک ۳.۳ میلیارد تومانی مردم استان هرمزگان در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان گفت: مردم نوع‌دوست استان هرمزگان در جشن نیکوکاری سال 96 سه میلیارد و 300 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

کمک 3.3 میلیارد تومانی مردم استان هرمزگان در جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری موج؛ علی الهیاری در اولین نشست خبری سال 97 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر کار خیری جایگاه ویژه‌ای در نزد خداوند متعال دارد و وظیفه ما در کمیته امداد توسعه فرهنگ نوع‌دوستی و ترویج همدلی، انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان فرهنگ احسان و نیکوکاری توسط مردم نوع‌دوست برای حمایت از هم‌نوعان در جامعه را زیبا و وصف‌ناپذیر دانست و ادامه داد: مردم نوع‌دوست استان هرمزگان در جشن نیکوکاری سال 96 سه میلیارد و 300 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی تصریح کرد: میزان رشد کمک‌ خیران در اسفند 96 نسبت به مدت مشابه سال 95 از رشد 83 درصدی برخوردار بوده و موجب افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اثربخشی آن در سفره نیازمندان در آستانه‌ی سال نو باشیم.

الهیاری با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی این نهاد گفتمان سازی و همدلی در مجموعه به‌منظور افزایش زمینه‌های خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف است بیان کرد: همه باید برای از بین بردن فقر و کاهش آن در حد توان خود به نیازمندان خدمت کنند.

شایسته ذکر است طی سال 96 در طرح اکرام ایتام نیز توسط حامیان نیکوکار مبلغ 15 میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه