English

حسن روحانی در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان:

خسارات مردم سیل زده لرستان باید طی ماه های آینده تامین شود/ وزیر کشور وسایل زندگی مردم را تامین کند

رئیس جمهور در شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان، گفت: دولت برنامه هایی برای تامین خسارات مردم سیل زده لرستان دارد.

خسارات مردم سیل زده لرستان باید طی ماه های آینده تامین شود/ وزیر کشور وسایل زندگی مردم را تامین کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در سفر به لرستان و در جریان برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان، گفت: دولت مردم را فراموش نکرده و خسارات باید طی ماه های آینده تامین شود.

رئیس جمهور ادامه داد: برخی مردم خانه هایشان را از دست داده اند و برخی وسایل زندگی شان از بین رفته، لذا کار دولت کمی سخت شده است. علی ایحال به وزیر کشور گفته ایم جهت تامین خسارت وسایل مردم، به جای پول نقد، وسایل باکیفیت تامین کند تا با نظارت دقیق، میان سیل زدگان توزیع شود.

وی افزود: همه باید پای کار باشند. به هر حال مردم ایران انسان هایی نوع دوست هستند. یکی هزینه نظارت را نگیرد، یکی مجانی نقشه ترسیم کند، یکی کار بنایی را به صورت رایگان انجام دهد، خلاصه همه باید در این شرایط ویژه به کمک آسیب دیدگان بیایند، البته دولت هم پای کار است و از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد.

روحانی که در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان سخن می گفت: تصریح کرد: از رهبر معظم انقلاب درخواست برداشت از صندوق ذخیره ارزی را کردیم که ایشان با درایت خود، نکاتی را متذکر شدند، البته این موضوع مفتوح است تا در صورت نیاز و به صلاحدید رهبری، اقدام مقتضی صورت گیرد.

رئیس جمهور، ادامه داد: وزیر کشور به عنوان فرمانده میدان تعیین شده و یک قرارگاه تشکیل داده که همین تشکیل قرارگاه نشان داد که جناب آقای رحمانی فضلی پای کار است تا مشکلات در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

حسن روحانی، گفت: در یکی از شهرهای سیل زده، پیرمردی دست مرا گرفت و رها نمی کرد و می گفت نمی گذارم بروی، پرسیدم چرا، گفت آخر اگر تو بروی مسوولین خسارات مرا پرداخت نخواهند کرد. به او گفتم که الان استاندار و سایر مقامات محلی هستند و پس از بررسی دقیق، همه خسارات از جمله خسارات شما پرداخت خواهد شد که همین حرف باعث شد تا کمی آرام شود.

وی، افزود: شرایطی ایجاد شده که مردم فکر کنند خسارات به درستی پرداخت نخواهد شد اما برنامه ریزی هایی انجام شده تا پس از برآورد دقیق، تمامی خسارات تامین شود.

رئیس جمهور، گفت: در حوزه کشاورزی نیز خساراتی به کشاورزان وارد شده که وزیر کشاورزی گزارش آن را ارائه داده، لذا دولت برنامه دارد تا این خسارات نیز تامین و پرداخت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه