English

مسئول روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد؛

شهر یزد بیش از این نیاز به گسترش فیزیکی ندارد/سیما و منظر شهری را پیگیری می کنیم

مسئول روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: در خصوص گسترش شهر یزد به این نتیجه رسیدیم که شهر یزد نیاز بیشتری برای گسترش فیزیکی ندارد و فعلا باید سیما و منظر شهری را پیگیری کنیم.

شهر یزد بیش از این نیاز به گسترش فیزیکی ندارد/سیما و منظر شهری را پیگیری می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، حسین ابوطالبی مسئول روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد به خبرگزاری موج در خصوص مهمترین پروژه های سال 97 شهرداری یزد گفت: پروژه های شاخص سال 97 شامل اکو پارک 150 هکتاری در  انتهای بلوار نصر  و اصلاح و نظارت بر طرح تفصیلی شهر یزد همچنین بازپیرایی پارک های درون محله ای است و امسال هم ادامه دارد.

وی بیان کرد: پروژه تفریحی و گردشی در محور جنوبی شهر به عنوان مجموعه فرهنگی پردیس جنوب شامل موزه قصر آیینه، پارک هفتم تیر و کارخانه جنوب که در صورت تامین بودجه باید امسال برای فاز دوم و اجرایی شدن طرح اقدام شود.

بهسازی منظر شهری یزد یکی از اولویت های سال 98 است

وی افزود: در خصوص گسترش شهر یزد به این نتیجه رسیدیم که شهر یزد نیاز بیشتری برای گسترش فیزیکی شهر ندارد فعلا باید سیما و منظر شهری را پیگیری کنیم.

ابوطالبی در خصوص بهسازی فضا و منظر شهری گفت: بهسازی مربوط به صرفا بدنه و کف نیست بلکه علائم ترافیکی، تابلو ها و تمام جزییات منظر معابر شهری با همکاری تمام سازمان های شهرداری و سازمان سیما و منظر انجام می شود و طرحی مطالعاتی است.

وی در خصوص بازپیرایی پارک های شهر یزد گفت: تعدادی فضای سبز ناکارآمد در شهر داریم علی رغم اینکه برای آنها هزینه می شود ولی کارایی خوبی ندارند بنابراین پارک ها را همراه با موضوعات مختلف فرهنگی و کاملا بومی و بدون الگوبرداری بازپیرایی می کنیم تا مردم بتوانند بهره برداری تفریحی و فرهنگی از این پارک ها داشته باشند.

ابوطالبی در مورد پروژه های سال 98 مرمت جوی هرهر، ایجاد بوستان تولد ویژه برگزاری تولد کودکان و کاشت درخت برای هر تولد، طرح جامع مارکار را نام برد.

در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری طراحی و نظارت طرح ها انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه