English

رئیس شورای شهر:

عوارض ۹۸ شهرداری یزد بازدارنده از تخلفات ساختمانی

رئیس شورای شهر در باره افزایش عوارض در سال98 با بیان اینکه عدالت‌گستری مهمترین ویژگی تعرفه عوارض 98 شهرداری یزد است گفت: بالاترین آمار تخلف در ساخت و سازهای شهری کشور به یزد اختصاص یافته و در تعرفه عوارض 98 شهرداری یزد هزینه تخلفات زیاد و هزینه اقدام قانونی بسیار کم است و توجه خاصی به بازدارندگی تخلفات شده است.

عوارض 98 شهرداری یزد بازدارنده از تخلفات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی سفید با بیان این که علاقه اعضای شورای شهر به انقلاب و توسعه شهر کمتر از هیچ کس نیست، خاطرنشان کرد: ما دلیل برخی از اعتراضات را می‌دانیم و فقط به واسطه تعهدات اخلاقی و شخصیتی جواب نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره‌های گذشته شورای شهر یزد، اظهار کرد: در دوره‌های گذشته هم هزینه هایی برای کارهای خاص و یک سری برنامه‌های فرهنگی و سمینارها هزینه می شد که در این دوره فقط جهت این هزینه ها تغییر کرده است.

رئیس شورای شهر در پایان با بیان این که اعضای شورای پنجم آماده شنیدن هر نقد منصفانه ای هستند، گفت: اگر کسی به جهت‌گیری این دوره شورا نقدی دارد بیاید و منصفانه نقد خود را برای اعضای شورای شهر مطرح کند.

وی بیان داشت: در گذشته هزینه‌هایی برای افراد خاص توسط مدیریت شهری یزد می‌شده که امروز با قطع این هزینه‌ها موجب اعتراض به شورای پنجم شده است.

وی گفت:بالاترین آمار تخلف در ساخت و سازهای شهری کشور به یزد اختصاص یافته و در تعرفه عوارض 98 شهرداری یزد هزینه تخلفات زیاد و هزینه اقدام قانونی بسیار کم است و توجه خاصی به بازدارندگی تخلفات شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر