English

سید ابوالفضل موسوی بیوکی؛

مشارکت مردم و بخش خصوصی در یزد ضروری است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی در برنامه ها و فعالیت های مختلف در جامعه در کنار طرح های دولت در استان یزد خیلی ضروری است.

مشارکت مردم و بخش خصوصی در یزد ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی  نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در جمع تعدادی از اعضای خانه مطبوعات از فعالیت های انجام شده توسط خبرنگاران قدردانی کرد و افزود: رسانه های گروهی با تهیه و انعکاس اخبار و گزارش ها نقش مهمی در توسعه دارند.
وی ادامه داد: حضور فعال رسانه های گروهی در جامعه و ارائه نظرهای سازنده می تواند نظام و مدیران اجرایی را بیش از گذشته در انجام هرچه بهتر وظایف در خدمت به مردم یاری دهد.
این نماینده مجلس به اهمیت جلب مشارکت مردم و بخش خصوصی در برنامه ها و فعالیت های مختلف در جامعه در کنار طرح های دولت تاکید کرد و این موضوع را در استان یزد خیلی ضروری دانست.
موسوی بیوکی بیان داشت: اگر زمینه برای حضور هرچه فعال تر بخش خصوصی و خیران در انجام طرح های مورد نیاز فراهم شود به نفع مردم و آینده نظام جمهوری اسلامی است.
وی به اهمیت برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی و بیان ثمره نظام در یزد در 40 سال گذشته توسط رسانه های گروهی تاکید کرد و تداوم برنامه ها را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه