English

استاندار کردستان:

ماموریت اصلی ارتش دفاع و مقابله با دشمن است

استاندار کردستان با بیان اینکه ماموریت اصلی ارتش دفاع و مقابله با دشمن است، گفت: ارتش آن روز علاوه بر اینکه در رسالت خود و خدمت به مردم موفق و سربلند بوده است.

ماموریت اصلی ارتش دفاع و مقابله با دشمن است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا امروز پنجشنبه(29 فروردین) در مراسم رژه نیروهای مسلح کردستان در سنندج به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: این اتحاد و همرنگی دشمن را دلسرد و نا امید کرده است. 

استاندار کردستان به اقدام نابخردانه آمریکا علیه سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه با توجه به توان نظامی که دارد و علیه تروریسم در منطقه جنگیده خار چشم دشمنان شده است. 

مرادنیا اضافه کرد: این اقدام آمریکا موجب انسجام و اتحاد بین مردم هم شد و نشان داد این همبستگی نیروهای مسلح و ملت برای دشمنان خطرناک خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه 29 فروردین با پیام حصزت امام (ره) تولدی دیگر برای ارتش بود، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی با صلابت، متعهد، متدین است که با آن پیام امام (ره) انسجام ملی را برای کشور به ارمغان آمد.

مرادنیا با بیان اینکه ماموریت اصلی ارتش دفاع و مقابله با دشمن است، گفت: ارتش آن روز علاوه بر اینکه در رسالت خود و خدمت به مردم موفق و سربلند بوده است.

وی با اشاره به اینکه باید به چنین ارتشی افتخار کرد، اظهار داشت: به مردم نیز باید برای داشتن چنین ارتشی تبریک گفت.

استاندار کردستان اضافه کرد: ارتش علاوه بر داشتن تقوا به فنون نظامی روز دنیا نیز مجهز است و به این دلیل هیچ کشوری جرات تعرض به کشورمان را ندارد.

وی یادآور شد: 48 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی است بر پیشانی ارتش که در دفاع از تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی مردانه در برابر متجاوزان جنگیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه