English

آمادگی مدیریت بحران کردستان برای مقابلە با سیلاب‌های احتمالی

استاندار کردستان بر بسیج همە امکانات استان کردستان برای مقابلە با سیلاب‌ها و سوانح احتمالی طی روزهای آینده در سطح استان تاکید کرد.

آمادگی مدیریت بحران کردستان برای مقابلە با سیلاب‌های احتمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی، شهردار و مقامات نظامی و انتظامی برگزار شد بر تقسیم کار و آمادگی کامل همه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امیدواریم اتفاق خاصی در سطح استان روی ندهد، اما ضرورت دارد همه دستگاه‌ها ونهادها آمادگی کامل برای مقابله با سوانح و اتفاقات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها را طی روزهای آینده داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با مرکز استان مدیریت بحران استان نباید از دیگر شهرستان‌ها و روستاها غافل باشد یادآوری کرد: فرمانداران از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های نظامی و انتظامی برای رفع مشکلات و موانع استفاده کنند.

مرادنیا بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌ها، ادارات و شهرداریها تاکید و اظهار داشت: همه تمهیدات باید به شکلی اندیشیده شود که در هنگام وقوع حوادث و سیلاب غافلگیر نشویم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بر علاج واقعه قبل از وقوع حوادث تاکید و اضافه کرد: قبل از ایجاد هر اتفاقی لازم است موانع شناسایی و نسبت به حل موانع و مشکلات اقدام شود.

وی افزود: شهرداری سنندج نقاط آسیب‌زا را شناسایی، مشکلات موجود در سطح خیابان و معابر را بر طرف و نسبت به استقرار امکانات در نقاطی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد اقدام کند.

در این جلسه مقامات و فرماندهان نظامی و انتظامی استان وعده دادند در کنار شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی همه امکانات و تجهیزات خود را برای رفع مشکلات احتمالی بکار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه