English

تاکید استاندار کردستان بر تخلیه سریعتر اماکن مسکونی پایاب سد قشلاق

استاندار کردستان در بازدید از شهر سنندج گفت: با توجه به بارندگی های پیش رو و امکان سرریز شدن سد لازم است اماکن مسکونی پایاب سدقشلاق جهت حفظ جان مردم تخیله شوند.

تاکید استاندار کردستان بر تخلیه سریعتر اماکن مسکونی پایاب سد قشلاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کردستان، بهمن مرادنیا در بازدید از سطح شهر سنندج و سد وحدت گفت: استادیوم ورزشی گولان سنندج از پروژه های مهم و دارای اهمیت برای مردم است و باید ساخت این پروژه تسریع شود.

وی ادامه داد: در سنندج و کل استان کردستان مکان مناسبی برای برگزاری مراسم و رویدادهای فرهنگی ورزشی وجود ندارد و بر همین اساس لازم است این پروژه خیلی زود به نتیجه برسد.

مرادنیا همچنین در بازدید از تونل انقلاب سنندج و منازل تخریب شده واقع بر بالا دست این تونل گفت: منازلی در حین اجرای این تونل تخریب شده و تدابیری برای تبدیل این فضا به پارک بانوان یا فضای سبز باید اندیشیدە شود.

وی ابراز امیدواری کرد: تبدیل این مکان بە پارک بانوان یا فضای سبز می تواند برای مردم این منطقە مفید و در تغییر بافت آن موثر باشد.

استاندار کردستان در ادامە از سد وحدت سنندج و میزان ذخیرە آب در پشت دیوارە سد بازدید و ضمن شنیدن توضیحات کارشناسان در خصوص چگونگی مدیریت سد افزود: با توجه به بارندگی های پیش رو و امکان سرریز شدن سد لازم است اماکن مسکونی پایاب سدقشلاق جهت حفظ جان مردم تخیله شوند.

مرادنیا اضافه کرد: بسیاری از اماکن حریم رودخانە غیر قانونی ساختە شدەاند اما نمی‌توانیم منتظر اجرای مراحل تخریب این اماکن باشیم و ضروری است جهت حفظ جان مردم افراد از این منطقە تخلیە شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی