English

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

ارتش یکی از محبوب ترین سازمان های کشور است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش از محبوب ترین سازمان هاست و در این چهل سال ارتش آنقدر خوب عمل کرد که مقام معظم رهبری به ارتش لقب ارتش حزب الله را دادند.

ارتش یکی از محبوب ترین سازمان های کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر سرتیپ دوم سعید اثنی عشری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: ارتش نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت. مبارزات مردم در داخل شهر ها ادامه داشت تا صبح ۲۲ بهمن که ارتش اعلام بی طرفی کرد و انقلاب به پیروزی رسید.

وی حضور مردم، حضور روحانیون، رهبری امام و ایدئولوژی بودن انقلاب را از مهم ترین دلایل پیروزی انقلاب عنوان کرد و یاد آور شد که ارتش هم نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت.

 اثنی عشری تصریح کرد: وقتی انقلاب پیروز شد مثل یک نهال نوپا بود مثل یک کشاورز که از نهالش مراقبت و محافظت می کند نیروهای مسلح و ارتش هم به تثبیت و حفظ انقلاب کمک کردند.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: در سال 59 با برکناری بنی صدر از سمت فرمانده  کل قوا در نیروهای مسلح روح تازه ای در نیروهای مسلح دمیده شدو در سطح نیروهای مسلح یک وحدت فرماندهی ایجاد و قرارگاه مشترک ارتش و سپاه تشکیل گردید و عملیات های بزرگی مانند ثامن الائمه، فتح المبین و بیت المقدس در سایه ی همدلی و وحدت فرماندهی اجرا شد.

 وی تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس آنچه باعث شد چرخ اقتصاد کشور بچرخد حمایت ارتش از محموله های نفتی کشور در تنگه هرمز بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر28 پیاده کردستان با اشاره به اینکه ارتش هیچ وقت کمبود امکانات را بهانه نکرده و همیشه به خوبی به وظایف خود عمل کرده است  اظهار داشت: لازمه سازندگی امنیت پایدار است، ارتش به امنیت پایدار کشور کمک کرد تا سازندگی معنا پیدا کند.

اثنی عشریه اظهار کرد: فلسفه نیروهای مسلح خدمت به مردم است چه در زمان جنگ و نبرد و چه در موضوع بلایای طبیعی بسته به نیاز کشور نیروهای ارتش در صحنه حاضر هستند.

وی در ادامه گفت: با شروع سیل در مناطق سیل زده ارتش با تمام امکانات و تجهیزات وارد این مناطق شد و در حوزه های مختلف به کمک مردم رفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان به دستاورد های ارتش هم  در طول دوران 40 سال انقلاب اشاره کرد ازجمله : تغییر در ساختار یگان های ارتش، بحث ساختار تیپ های متحرک هجومی، افزایش برد موشک های نیروزمینی، هوشمند سازی گلوله های توپخانهو مجهز شدن هلیکوپتر ها به ناوبری شبانه.

اثنی عشریه خاطر نشان کرد: اینکه امروز مسئولان با اقتدار صحبت می کنند ناشی از پشتوانه مردم و قدرت بالای نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در پایان با اشاره به برنامه های هفته ارتش گفت: هفته ارتش از 21 فروردین با برگزاری سالگرد شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم پزشکی، دیدار با خانواده شهدا و پیشکسوتان، اهدای داوطلبانه خون، عیادت از بیماران، نشست با اصحاب رسانه و عطر افشانی مزار شهدا آغاز شده است. مراسم رژه هم که نمایش قدرت و نیرو است 29 فروردین برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه