English

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران:

امتحانات پایان سال مدارس مازندران اواخر اردیبهشت آغاز می شود

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: امتحانات پایان سال مدارس مازندران از 30 اردیبهشت تا 25 خرداد برگزار خواهد شد.

امتحانات پایان سال مدارس مازندران اواخر اردیبهشت آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی نظری در در جلسه ستاد امتحانات نهایی و داخلی خردادماه 98 اظهار داشت: امتحانات نهایی رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش از 31 اردیبهشت 98 آغاز می‌شود و 25 خرداد به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد : امتحانات گزارش پیشرفت تحصیلی دوره اول ابتدایی از 1 تا 11 خرداد 98 ؛ امتحانات هماهنگ شهرستانی پایه ششم از 3 تا  13 خرداد و امتحانات داخلی متوسطه اول و دوم از 30 اردیبهشت تا  22 خرداد برگزار می‌شود.

نظری با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در سال گذشته توانست در حوزه ستادی آموزش و سنجش کشور به رتبه برتر دست یابد تصریح کرد: وظیفه حوزه امتحانات در خردادماه  بسیار مهم است و با برنامه‌ریزی دقیق، هماهنگی و ارتباط ویژه باید مانند سنوات گذشته، امتحانات را به نحو احسن برگزار کنیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارسال برنامه و دستورالعمل نحوه اجرای امتحانات نهایی به آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق افزود:با توجه به استقرار پایه دوازدهم، حوزه امتحانات نهایی در سال 98 گسترده‌تر خواهد بودلذا این امر نیازمند ارتباط ویژه و هماهنگی ‌بیشتر بین واحدهای مختلف است.

نظری با بیان اینکه فضای حوزه امتحانی، باید به‌دور از تنش و استرس باشد گفت: با توجه به اینکه نتایج امتحانات نهایی در کنکور سراسری اثرگذار است، تمام تلاش همکاران آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها و مناطق این است که شرایط مناسب و فضای ایده‌آل امتحانی برای همه دانش‌آموزان مهیا باشد تا این عزیزان بتوانند با آمادگی کامل روحی و روانی و به‌دور از اضطراب نتیجه زحمات و تلاش‌های خود را بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه