English

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

حضور سرمایه‌گذاران به احیای شورابیل سرعت می‌بخشد

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: حضور سرمایه‌گذاران متعدد در شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری به احیا و توسعه همه جانبه منطقه منجر خواهد شد.

حضور سرمایه‌گذاران به احیای شورابیل سرعت می‌بخشد

حبیب فتحی گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل اظهار کرد: زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری و حضور آنها در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی می‌کنیم باید ما نیز تمام موانع پیش روی آنها را رفع کنیم تا سرمایه‌گذاران با فراغ بال بیشتر و تلاش مضاعف بتوانند پروژه‌های خود را اجرایی و عملیاتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار پروژه زیپ لاین با دوچرخه سابقه عملیاتی کردن پروژه را در دربند هیر و مشگین‌شهر دارد و قطعا در مدت 14 سال بهره‌برداری از آن سعی خواهد کرد خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه کند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: به جای آنکه شورابیل را خالی از پروژه‌های گردشگری جذاب و سودآور کنیم بهتر است با یک یک دوراندیشی و حتی تصمیم‌گیری‌ها به نفع شهرمان سعی کنیم از سرمایه‌گذاران به هر شکل ممکن حمایت کرده تا خروجی کار آنها منجر به توسعه همه جانبه شهر و دیارمان شود.

فتحی بیان کرد: هم اعضای شورای شهر و هم مجموعه شهرداری مصمم و علاقمند هستند تا در جذب سرمایه‌گذاران بستری خوب برای توسعه شهر اردبیل به ویژه در منطقه شورابیل فراهم آورند که در سال جدید با انرژی مضاعف در این حوزه برنامه‌ریزی‌ها و کارها انجام خواهد شد.

سرمایه‌گذاران ما با شورابیل و اجرای پروژه‌های متعدد غریبه نیستند

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاران ما نه تنها با شورابیل و اجرای پروژه‌های متعدد غریبه نیستند بلکه قرار است در پروژه جدید به نام زیپ لاین با دوچرخه در یک ارتفاع 400 متری از بالای دریاچه شورابیل زیپ لاین اجرایی و عملیاتی شود تا هموطنان و مسافران و گردشگران از این پروژه استفاده کنند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل از شهردار اردبیل خواست؛ تا همچون عمده پروژه‌های گردشگری نسبت به محوطه‌سازی و زیباسازی فضای اجرای این پروژه تلاش مضاعف کنند تا در بهترین شرایط زیپ لاین عملیاتی و اجرایی شود.

فتحی در مورد اجرای دومین مسیر سلامت در اردبیل برای دوچرخه‌سواری ضرورت ایمن‌سازی در محدوده این مسیر را یادآور شد و تصریح کرد: باید کار را با نهایت دقت و ظرافت و با یک آینده‌نگری همراه با تعیین ایستگاه‌ها و محل نگهداری دوچرخه‌ها به انجام رساند تا مشکلی از بابت بهره‌برداری همشهریان از این پروژه به وجود نیاید.

وی افزود: اجرای این پروژه‌ها به روش BOT که در نهایت در فاصله زمانی 14 تا    15 سال اصل سرمایه‌گذاری‌ها به خود شهرداری بازمی‌گردد اقدام و حرکت مناسبی است که قطعا با یک برنامه‌ریزی و دوراندیشی می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل حفظ کاربری فضای سبز و عدم واگذاری و تغییر آن را به سایر کاربری‌ها نامناسب خواند و گفت: باید در تفکیک و واگذاری اراضی به کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از یک هکتار زمین واگذاری میزان فضای سبز و کاربری بهداشتی مشخص شود تا مشکلی از بابت کاهش و یا تعدیل سرانه فضای سبز نداشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه