English

مالمیر مطرح کرد:

میزبانی شایسته تاسیسات گردشگری استان همدان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: تأسیسات گردشگری استان میزبانی شایسته ای از مسافران داشته‌ و تنها ۶ مورد شکایت از سوی مسافران ثبت شده است.

میزبانی شایسته تاسیسات گردشگری استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی مالمیر، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ظهر دوشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه تأسیسات گردشگری این استان میزبانی شایسته ای از مسافران داشته‌اند و تنها ۶ مورد شکایت از سوی مسافران ثبت شده است، گفت:

در بررسی این شکایات مشخص شد خطایی صورت نگرفته اما برای کسب رضایت میهمانان پیگیر موضوع شدیم و مشکل خاصی که میزبانی را تحت تأثیر قرار دهد وجود نداشت.

علی مالمیر با اشاره به اینکه نماینده کمیته‌ها در ستاد خدمات سفر حضور فعال دارند، یادآور شد: پیش‌بینی لازم برای در اختیار گذاشتن فضاهای سرپوشیده و اسکان اضطراری مسافران لحاظ شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افزود: در این زمینه سازمان ورزش و جوانان و اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز همکاری لازم را داشته‌اند.

مالمیر با بیان اینکه تا روز پنجم فروردین بیش از ۱۰۳ هزار مسافر به صورت رسمی در همدان اسکان داده شده است، اظهار کرد: در همین مدت بالغ بر ۳۷۰ هزار نفر از اماکن دیدنی استان بازدید کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر