English

معاون امورعمرانی استانداری همدان:

همدان مناسب‌ترین مقصد آخر هفته است

معاون امورعمرانی استانداری همدان اظهار کرد: استان همدان در این نمایشگاه فضای بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده و مشارکت بخش‌های مختلف گردشگری اعم از بخش خصوصی و تشکل‌های صنفی و مردمی گردشگری در برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

همدان مناسب‌ترین مقصد آخر هفته است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، معاون امور عمرانی استانداری همدان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه استان همدان و نزدیکی آن با پایتخت، استان همدان مناسب‌ترین مقصد برای سفرهای آخر هفته پایتخت‌نشینان است.

محمودرضا عراقی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: این نمایشگاه باعث می‌شود تا ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری بیش از گذشته معرفی شود.

وی اظهار کرد: استان همدان در این نمایشگاه فضای بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده و مشارکت بخش‌های مختلف گردشگری اعم از بخش خصوصی و تشکل‌های صنفی و مردمی گردشگری در برگزاری این نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: همدان در سال ۲۰۱۸ توانست در عرصه ملی و بین‌المللی خوش بدرخشد و قطعا راهی که در این سال همدان پیمود، ادامه خواهد یافت.

عراقی با بیان اینکه ما در حوزه توسعه گردشگری نیاز به یک خرد جمعی داریم، گفت: خوشبختانه استان همدان چند سالی است که با اتکا به خرد جمعی، کار گروهی و گفت‌وگو توانسته دستاوردهای خوبی در بحث گردشگری داشته باشد.

معاون امورعمرانی استانداری همدان با اشاره به تاکیدات استاندار همدان مبنی بر حمایت ویژه از بخش گردشگری، افزود: در این راستا نشست‌های تخصصی با حضور فعالان این حوزه و استاندار همدان در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برپایی غرفه استان همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: ظرفیت‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان همدان را باید از نزدیک دید، چرا که در وصف نگنجد!

عراقی در پایان از همه تهرانی‌ها دعوت کرد تا همدان را در مقاصد سفرهای آخر هفته خود قرار دهند و به پایتخت تاریخ و تمدن ایران سفر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر