English

مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:

۵ پروژه مهم شهرستان پارس آباد به زودی افتتاح می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پروژه های عمرانی شهرستان پارس آباد تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

۵ پروژه مهم شهرستان پارس آباد به زودی افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی در حاشیه بازدید از پروژهای عمرانی شهرستان پارس آباد افزود: ۵ پروژه عمرانی شامل زمین چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری ، خوابگاه ورزشکاران ، سالن شهری ، سالن کشتی و تعمیرات سالن شهدای شهرستان پارس آباد با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال تا پایان اردیبهشت ماه امسال به بهره بره داری و در اختیار ورزشکاران شهرستان پارس آباد مغان قرار می گیرد .

وی که به همراه علی علائی فرماندار شهرستان پارس آباد از پروژه های عمرانی بازدید می کرد از عنایت و توجه فرماندار شهرستان پارس آباد به حوزه ورزش قدردانی کرد و افزود: با همکاری فرمانداری شهرستان پارس آباد اجرای پژوه های عمرانی سرعت بیشتری پیگیری می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پروژه عظیم سالن سرپوشیده ۵ هزار نفری با متراژ ۸ هزار متر بصورت مدرن امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور و مسئولان استان و شهرستانی در مجموعه ورزشی شهدای شهرستان پارس آباد آغاز می شود .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه