English

فرمانده لشکر ۸۴ خرم آباد در گفتگو با موج:

ارتش، در مناطق سیل زده لرستان آشپزخانه سیار برپا کرده است

فرمانده لشکر 84 خرم آباد به موج، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق سیل زده لرستان، آشپزخانه سیار برپا کرده است.

ارتش، در مناطق سیل زده لرستان آشپزخانه سیار برپا کرده است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار فرمانده لشکر 84 خرم آباد، گفت: با توجه به نیاز مبرم مردم شهرهای سیل زده لرستان به غذای گرم، ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت رفع این نیاز، آشپزخانه سیار برپا کرده است.

فرمانده لشکر 84 خرم آباد، ادامه داد: این قرارگاه پس از موج دوم بارش‌ها با تمام امکانات وارد عمل شده و یگان‌های ما در مناطق پلدختر، معمولان و نورآباد و روستا‌های اطراف این مناطق با استفاده از امکانات بالگردی و امکانات مهندسی مشغول امدادرسانی هستند.

امیر خوش کنار، افزود: ما پس از سیل لرستان، در قرارگاه مستقر در پلدختر به سرعت اقدام به لایروبی معابر و منازل مردم کردیم. سه روز از آغاز لایروبی این مناطق می‌گذرد و تعدادی از نیرو‌های پایور و وظیفه را برای لایروبی منازل مسکونی در اختیار خانواده‌های سیل زده قراردادیم.

پاکسازی معابر شهرستان پلدختر در حال انجام است

وی، تصریح کرد: اقدامات پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌های مناطق سیل زده با استفاده از امکانات مهندسی ارتش نظیر لودر و کمپرسی در حال انجام است و امیدواریم تا با این اقدامات حالت عادی به شهر پلدختر بازگردد.

تامین غذای گرم مردم سیل زده لرستان در دستور کار ارتش است

امیر خوش کنار درباره اقدامات قرارگاه متبوع خود در زمینه تامین موادغذایی و مواد زیستی و نیازمندی‌های عمومی مردم اذعان داشت: ما در زمینه تامین نیاز‌های مردم اقدامات خوبی انجام داده ایم. این اقدامات شامل تامین غذای گرم مردم از طریق دایر کردن آشپزخانه انجام می‌شود.

هوانیروز، تیپ 65 نوهد و گروه مهندسی ارتش در خدمت مردم سیل زده هستند

فرمانده لشکر 84 خرم آباد، ادامه داد: ما در روستای چم مهر، کمپ احداث کرده و کارکنان تیپ 65 نوهد با استفاده از امکانات شناوری در حال جابجایی نفرات هستند. همچنین بیش از 80 دستگاه ادوات مهندسی ارتش در لرستان مشغول خدمت رسانی بوده و 2 گروه مهندسی ارتش با وظایف پل گذاری و ادوات سنگین مشغول به کار هستند. از سوی دیگر هوانیروز هم با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده است.

گروه مهندسی ارتش در حال بازسازی پل اصلی شهر پلدختر است

وی، تاکید کرد: اکنون در پلدختر گروه مهندسی ما در حال بازسازی پل اصلی پلدختر ( پل 7 تیر) است که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود. همچنین مواد غذایی، امکانات درمانی و بهداری اعزامی به این مناطق، از طریق نیرو‌های ما از خرم آباد تا پلدختر همراهی می‌شود.

قرارگاه مردم یاری در معمولان برقرار شده است

امیر سرتیپ دوم خوش کنار، گفت: در معمولان قرارگاه مردم یاری تشکیل دادیم و امدادرسانی از این طریق تسریع شده است. ما برای برقراری مجدد امکانات رفاهی و شهری نظیر آب و برق در تلاش هستیم و امکانات موردنیاز را با بالگرد به این مناطق ارسال می‌کنیم. نفربر‌های ارتش در شهر‌های نورآباد، معمولان، چگنی و پلدختر برای بازگشایی راه‌ها در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه