English

خطر بروز سیل در کرمانشاه تحت کنترل است

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کرمانشاه مبنی بر بروز سامانه بارشی سیل‌آسا در بخش غربی کشور، تمامی ارگان‌های خدمات رسان در آماده‌باش کامل هستند و تاکنون هیچ خبری مبنی بر بروز خسارت مخابره نشده و خطر احتمالی سیل در کرمانشاه تاکنون کنترل‌شده است.

خطر بروز سیل در کرمانشاه تحت کنترل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کرمانشاه مبنی بر بروز احتمالی سیل در پی پیش‌بینی ورود سامانه بارشی در جو استان کرمانشاه، هم‌اکنون شدت بارش‌ها برای شهر کرمانشاه به سمت نیمه شرقی استان ازجمله هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر در حال بارش است و هنوز اخباری مبنی بر بروز سیلاب مخابره نشده است.

بر پایه این گزارش اوج بارش این سامانه احتمالاً سیل‌آسا مربوط به امشب در نیمه غربی استان ازجمله شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین و ... خواهد بود و هرچقدر به سمت آخر شب نزدیک شویم شدت بارش‌ها به سمت شهر کرمانشاه سوق پیدا می‌کند.

سازمان هواشناسی کرمانشاه اعلام کرده است که این سامانه بارشی ازآنچه که پیش‌بینی‌شده بود مقداری تقویت‌شده است و میانگین بارش سامانه در استان کرمانشاه حدود ۱۰۰ میلی‌متر خواهد بود که احتمالاً در اوج بارش‌ها پیک ۱۲۰ میلی‌متری نیز در استان رخ خواهد داد.

سیل در کرمانشاه تحت کنترل

راه‌های کرمانشاه لغزنده اما دارای ترافیک روان است

جانشین پلیس‌راه کرمانشاه افزود: در حال حاضر بارش در تمامی محورهای استان کرمانشاه ادامه دارد و سطح تمام محورها لغزنده بوده اما با توجه به کاهش حجم ترافیک محورهای استان ترافیک عادی و روان است.

سرهنگ عباد الله محمدی خاطرنشان ساخت: بیش از 120 گشت محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای استان کرمانشاه نحوه رانندگی در مسیر جاده‌ها را رصد می‌کنند و به‌علاوه 23 گشت مشترک با سایر دستگاه‌ها ازجمله راهداری در سطح محورهای استان مستقر هستند.

سیل در کرمانشاه تحت کنترل

90 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پر از آب است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه نیز خبر داد: 120 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای کرمانشاه رهاشده است و به‌رغم بارش‌ها طی امروز و فردا هیچ خطری سدهای استان را تهدید نمی‌کند.

بهرام درویشی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه 90 درصد از ظرفیت سدهای کرمانشاه پر آب است، رهاسازی آب در 9 سد در دست بهره‌برداری استان به منظور کنترل بروز احتمالی سیل صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی