English

در ۱۰ روز تعطیلات نوروز؛

کشف ۱.۵ تن موادغذایی فاسد در خلخال

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: یک نیم تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته از شهرستان خلخال کشف شده است.

کشف 1.5 تن موادغذایی فاسد در خلخال

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی اکبر شکارچی صبح امروز از کشف مواد غذایی فاسد در شهرستان خلخال  خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح تشدید سلامت نوروزی در 10 روز تعطیلات نوروز سال جاری  با تلاش ماموران واحد مهندسی بهداشت محیط این دانشکده یک نیم تن  مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته  در شهرستان خلخال کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 562 مورد بازرسی از اماکن تهیه توزیع مواد غذایی توسط ماموران بهداشت محیط صورت گرفته ، گفت: متصدیان و صاحبان اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد به مردم پس از تشکیل پرونده برای پیگیری قاتونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مواد فاسد در خلخال

 ر ییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی  شهرستان خلخال گفت:از افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مراجعان بیمارستان و اورژانس خلخال در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و اظهار داشت: با افزایش تعداد پزشکان اورژانس از یک به سه پزشک متخصص و عمومی مشکل نوبت دهی و انتظار برای معاینه پزشکی برای بیماران و مراجعان بیمارستان حذف شد.

 

شکارچی با بیان اینکه هم اکنون 2 پزشک عمومی و یک پزشکی متخصص طب اورژانس به مراجعان بخش اورژانس بیمارستان خلخال ارائه خدمت می کنند، افزود: در تعطیلات نوروز امسال هزار و 418 نفر به اورژانس بیمارستان امام خمینی مراجعه کرده اند.

به گفته وی ، از این تعداد 138 نفر در این مرکز آموزشی و درمانی بستری و سایر مراجعان پس از معاینات پزشکی ، آزمایشگاهی و درمانی مرخص شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه