English

در راستای رفع آبگرفتگی معابر:

استقرار ۲۵ دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر سنندج

شهردار سنندج گفت: در راستای رفع آبگرفتگی معابر و براساس شناسایی نقاط پر خطر 25 دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی شامل بیل مکانیکی، بولدوزر، کامیون و گریدر در دوازده نقطه از سطح شهر مستقر شدند.

استقرار 25 دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده  نقطه از سطح شهر سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حشمت الله صیدی اظهار داشت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید باران در هفته جاری تمامی سازمانها و مناطق تابعه این شهرداری  بصورت شبانه روزی مجموعه اقدامات لازم در راستای پیشگیری از سیل و آب گرفتگی معابر را انجام دادند.

شهردار سنندج بیان کرد: خوشبختانه عملیات پاکسازی و لایه روبی دهانه پل و مسیل های سیلاب با تلاش شبانه روزی در سطح شهر انجام شده است.

وی گفت: در راستای جلو گیری از ورود آب به داخل منازل و برخی معابر بیش از 1000 کیسه شن توسط نیروهای  خدمات شهری تهیه شده و در نقاط پرخطر هم تعبیه شده است.

 صیدی افزود: شهرداری مناطق و نواحی اخطار های کتبی را به مالکان منازل مناطقی که در مسیر سیلاب و بستر رودخانه قرار دارند را تحویل داده است.

وی گفت: در جلسات مختلف نقاطی که بیشترین خطر و احتمال آبگرفتگی دارد را شناسایی و نسبت به تعیین ماشین آلات عمرانی جهت استقرار تعیین شده است.

 صیدی از استقرار 25 دستگاه ماشین آلات عمرانی در دوازده نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: این ماشین آلات از امروز تا روز 13 فروردین در ستادهای تعیین شده مستقر می شوند.

وی گفت: این ماشین آلات در مسیرهای بلوار آزدگان، پارک کودک، بلوار 24 متری دگایران، میدان جهاد، پارک محمدی، میدان نبوت، ناحیه منفصل شهری ننله، ناسیر و حسن آباد، شهرک ساحلی، شهرک بهاران بلوار ساحلی و بلوار دکتر حسینی مستقر شدند.

شهردار سنندج به شهروندان توصیه نمود  در راستای کاهش حوادث و همچنین تسریع در امداد  رسانی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری از تردد های غیرضروری در سطح شهر خوداری نمایند.

وی ابراز امیدواری نمود: با تلاش کارگران خدوم و زحمتکش خدمات شهری و اقدامات و تمهیدات صورت گرفته شاهد کمترین آبگرفتگی و حادثه در سطح شهر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه