English

وضعیت جزیره کیش عادی است/کیش امن‌ترین نقطه‌ی گردشگری کشور است

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با تکذیب فیلم منتشر شده درفضای مجازی اعلام می‌دارد جزیره کیش در وضعیت عادی بسر می‌برد.

وضعیت جزیره کیش عادی است/کیش امن‌ترین نقطه‌ی گردشگری کشور است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ظرف روز گذشته یک ویدئو در فضای مجازی دست به دست شد که وضعیت آب گرفته و نابسامانی را نشان می‌دهد که ادعا شده جزیره‌ی کیش است.

 

روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، صبح امروز با صدور بیانیه‌ای ضمن تکذیب این ویدئو از وضعیت عادی این جزیره خبر داده است.

در متن کامل این بیانیه آمده است:

در روزهای اخیر شرایط نامساعد جوی وبارندگی‌های زیاد در مناطقی از کشور باعث بروز سیل شده است . در این شرایط برخی افراد مغرض بی‌توجه به ناراحتی هموطنانمان از آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی، با انتشار فیلمی با محتوای تصویری از سیل و ترافیک ناشی از آن که با قطعی برق همراه است تلاش کرده اند این تصویر را به جزیره کیش نسبت دهند.

روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تکذیب این شایعه و فیلم نسبت داده شده به جزیره کیش اعلام می‌دارد این جزیره یکی از امن‌ترین مناطق گردشگری کشور است و در شرایط عادی بسر می‌برد.

در پایان ضمن ابراز همدردی با هموطنانمان در مناطق سیل زده، اعلام می‌شود ستاد بحران جزیره کیش هم در آمادگی کامل بسر می‌برد تا در صورت شرایط جوی نامناسب خدمات دهی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه