English

هواپیمای اصفهان-قشم در فرودگاه بندرعباس مجبور به فرود اضطراری شد/انتقال مسافران با شناور به قشم

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از فرود اضطراری هواپیمای شرکت هواپیمایی تابان که از مبدا اصفهان به سمت جزیره قشم در پرواز بود که به علت بروز نقص فنی در فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد.

هواپیمای اصفهان-قشم در فرودگاه بندرعباس مجبور به فرود اضطراری شد/انتقال مسافران با شناور به قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمود امانی بنی» از فرود اضطراری هواپیمای شرکت هواپیمایی تابان که از مبدا اصفهان به سمت جزیره قشم در پرواز بود به علت بروز نقص فنی در فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: این هواپیما به علت نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شد و به سلامت در فرودگاه بیت المللی بندرعباس فرود آمد و اکنون همه ۱۵۲ سرنشین آن در سلامت کامل از هواپیما خارج شده و در سالن انتظار فرودگاه بندرعباس حضور دارند.

 مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان با بیان اینکه این هواپیما از نوع بویینگ ام دی است و هم اکنون تیم عملیاتی در حال تلاش برای رفع نقص فنی هواپیما است، افزود: این هواپیما ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه فرودگاه اصفهان را ترک کرده بود و ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه در فرودگاه بندرعباس فرود آمد.

امانی بنی گفت: مسافران این پرواز با ۵ دستگاه اتوبوس به بندرشهید حقانی بندرعباس منتقل می‌شوند و طبق هماهنگی‌های انجام شده با سه فروند شناور به جزیر قشم انتقال داده خواهند شد.

وی در پایان افزود: همه تمهیدات لازم برای فرود اضطراری این هواپیما دیده شده بود و تیم‌های امدادی و آتش نشانی در محل حاضر بودند که با توجه به فرود موفقیت آمیز هواپیما هیچ مشکلی پیش نیامد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه