English

در ۲۴ ساعت چه گذشته؛

مهم ترین اخبار استان اردبیل در یک نگاه

مهم ترین اخبار کوتاه 24 ساعت گذشته در سطح استان اردبیل را می توانید درخبرگزاری موج مشاهده کنید.

مهم ترین اخبار استان اردبیل در یک نگاه

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهم ترین اخبار 24ساعت گذشته در سطح استان اردبیل را می توانید در یک نگاه اینجا مشاهده کنید.

ارسال کمک به حادثه دیدگان سیل استان گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در سومین مرحله ارسال کمک های جمعیت هلال احمر استان اردبیل به سیل زدگان استان گلستان تعداد 2 هزار تخته موکت ارسال شد.

اسکان بیش از 2 هزار خانوار مسافر فرهنگی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پذیرش بیش از 2 هزار خانوار مسافر فرهنگی در استان اردبیل خبر داد.

افزایش ۵ درصدی تردد مسافران نوروزی در جاده‌های اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از ثبت ۲ میلیون و ۷۸ هزار تردد در جاده ها و محور‌های مواصلاتی استان از آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

فعالیت 64 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ،با اشاره به اینکه 64 دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان فعال است، افزود: از تاریخ 25 اسفند ماه 97 لغایت 4 فروردین 98 در کل محورهای مواصلاتی دارای  دستگاه تردد شمار، 2 میلیون و 898 هزار تردد به ثبت رسیده است.

جاده اردبیل به سرچم مسدود است

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت:  هم اکنون جاده اردبیل به سرچم محدوده حوزه راهداری آذربایجان‌شرقی میانه مسدود است.

وی بیان کرد: تردد در محور خلخال به اسالم حتی با زنجیر چرخ هم میسر نیست و در محور نیر به سراب به ویژه گردنه صائین به دلیل کولاک شدید برف و لغزندگی جاده تردد  به سختی ممکن است.

مسئولیت ها امانت هستند

آیت الله سید حسن عاملی روز امروز در دیدار نوروزی مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران افزود: خطای مدیریت خطای کوچکی نیست چرا که موجب باورسوزی شده و اگر در اثر این باور سوزی نظام و دولت آسیب ببیند اصل سرمایه که همان مردم هستند از بین خواهد رفت.

وی اضافه کرد: مسئولیت ها امانت هستند و هیچ وقت ابدی و همیشگی نیست بنابراین مدیران در نحوه مدیریت خود دقت داشته باشند، مدیران دستگاه های اجرایی برنامه معنوی برای خود در سال جدید طراحی کنند تا در اثر این برنامه، ذخیره معنوی برای خود بردارند.

جای نگرانی برای مسافران نوروزی در این استان نیست

استاندار اردبیل با اشاره به دگرگونی های جوی و ریزش برف در پنجمین روز بهار در پهنه وسیعی از این استان گفت: جای نگرانی خاص برای مسافران نوروزی در این استان وجود ندارد.

بانک‌‌ها در حمایت از بخش خصوصی پیشگام شوند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رونق تولید و اشتغال و اقتصاد کشور امری اساسی است و در حال حاضر کشور با مشکلات اساسی روبه‌رو است و در این زمینه اقدامات جهادی و عملی اولویت اساسی است و باید هر کسی در حوزه پیشرفت گام بردارد تا ظرفیت‌های داخلی کشور توسعه یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه