English

در ۲۴ ساعت چه گذشته؛

مهم ترین اخبار کوتاه استان اردبیل

مهم ترین اخبار کوتاه 24 ساعت گذشته در سطح استان اردبیل را می توانید درخبرگزاری موج مشاهده کنید.

مهم ترین اخبار کوتاه استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهم ترین اخبار 24ساعت گذشته در سطح استان اردبیل را می توانید در این اینجا مشاهده کنید.

رونق تولید در تمام بخش‌های استان اردبیل باید اتفاق بیفتد

استاندار اردبیل با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید گفت: رونق تولید در تمام بخش‌های استان اردبیل باید اتفاق بیفتد.

کلنگ احداث کارخانه پیچ خودرو در کوثر به زمین زده شد

در دومین روز از سال جدید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسؤولان استانی و شهرستانی کلنگ احداث کارخانه پیچ خودرو کابینت در شهرستان کوثر به زمین زده شد.

تصادف منجر به فوت از ابتدای تعطیلات در سطح استان گزارش نشده است

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، گفت: خوشبختانه از آغاز تعطیلات نوروزی هیچ تصادف شهری و جاده‌ای منجر به فوت گزارش نشده است.

ارسال ۷۰۰ پکیج غذایی به حادثه دیدگان سیل استان گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پشتیبانی از عملیات سیل استان گلستان ۷۰۰ پکیج غذایی را به سیل زدگان این استان ارسال کردند.

بیش از ۲۷ هزار گردشگر در سطح استان اردبیل اقامت دارد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:  از ۲۷ اسفند ماه سال قبل تا پایان اولین روز سال جدید بیش از ۲۷ هزار و ۳۰۰ گردشگر در مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برلزوم توجه شهروندان و بویژه مسافران و گردشگران نوروزی در خصوص سلامت غذا و دارو به منظور پیشگیری از بروز مسمومیت و بیماری‌ها تاکید کرد.

حضور پرشمار مسافران نوروزی در قطب چشمه های آبگرم

شهر سرعین به عنوان قطب چشمه های آبگرم در نخستین روزهای سال 1398 مملو از مسافران نوروزی شده و حال و هوای ایام عید سال های گذشته دوباره در این شهر گردشگری حاکم شد.

80 درصد هتل های استان اردبیل در پرشدند

مدیرعامل جامعه صنفی مراکز اقامتی استان اردبیل از اشغال بیش از 80 درصد ظرفیت هتل های استان در نخستین روز سال 1398 خبر داد.

سریع‌ترین لبیک به شعار سال 98 در استان اردبیل

امام جمعه اردبیل گفت:سریع‌ترین لبیک به شعار سال جدید یعنی «رونق تولید» توسط استان اردبیل گفته شد که امروز بعد از ظهر، کارخانه بسیار مهم را با ظرفیت اشتغال 400 نفر در شهرستان کوثر کنگ زنی می شود.

رونق تولید محور اصلی توسعه کشور است

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطع کنونی اولویت اصلی کشور مساله اقتصاد است که قوای سه‌گانه باید با هم‌افزایی و انسجام در راستای توسعه هر چه بیشتر اقتصاد کشور گام بردارند و رونق تولید محور اصلی این توسعه است.

توسعه بی رویه بانک های خصوصی و موسسات مالی اعتباری در کشور

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مشکل اصلی کشور توسعه بی رویه موسسات مالی و اعتباری و بانک های خصوصی است.

افزایش 19 درصدی تردد مسافران نوروزی در اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: میزان تردد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه