English

فرماندار ویژه گنبدکاووس خبر داد:

۲۵ درصد از شهر گنبد دچار آبگرفتگی شده است

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت:در 48 ساعت گذشته به دلیل بارش های سنگینی که روی داد با سیلاب جدی روبرو شدیم و حدود 50 روستا آسیب دیده و 25 درصد از شهر گنبد هم بین یک تا یک و نیم متر آبگرفتگی دارد.

25 درصد از شهر گنبد دچار آبگرفتگی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی بعدازظهر آخرین روز سال 1397 در خصوص سیلاب و آبگرفتگی گنبد کاووس، در جمع خبرنگاران گفت: سیلاب در شهر فروکش کرده، اما مشکل فعلی ما رسیدگی به خسارت دیدگان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 40 هزار نفر نیاز به کمک دارند، ادامه داد: در 48 ساعت گذشته به دلیل بارش های سنگینی که روی داد با سیلاب جدی روبرو شدیم و حدود 50 روستا آسیب دیده و 25 درصد از شهر گنبد هم بین یک تا یک و نیم متر آبگرفتگی دارد.

کریمی به ثبات نسبی وضعیت از صبح روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: تا شب گذشته نگرانی جدی در مورد آب های سرریز سد گلستان و جاری شدن آن از طریق رودخانه گرگانرود به سمت گنبدکاووس وجود داشت که این نگرانی از صبح چهارشنبه کاهش یافته است.

کریمی در خصوص وضعیت حادثه دیدگان سیل این شهرستان هم گفت: اسکان و امدادرسانی آسیب دیدگان از سیلاب، از سه شنبه آغاز شده و تعداد قابل توجهی از مدارس، مساجد و سالن های ورزشی شهر به این امر اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: با مدیریت خوبی که در حوزه سیلاب صورت پذیرفت، خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مفقودی و یا فوتی گزارش نشده است.

کریمی خاطرنشان کرد: برای کمک و رساندن آذوقه و آب شرب سالم به ساکنان منازل شمال شهر که در محاصره آب قرار دارند، 6 فروند دستگاه قایق امدادی و شخصی تهیه و به کارگیری شده است.

وی افزود: برای تسریع در امر امدادرسانی و جابجایی اقلام مورد نیاز، دو فروند قایق دیگر هم با هماهنگی های صورت گرفته در حال انتقال به شهر گنبد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه