English

فرماندار ویژه گنبدکاووس:

یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در آستانه هفته بسیج و در راستای برگزاری باشکوه برنامه‌های این هفته نسبت به سال‌های گذشته با توجه به اهانت‌های دشمن نسبت به این نهاد مقدس, یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس در ۹ آذر برگزار می‌شود.

یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت و پشتیبانی هفته بسیج شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در آستانه هفته بسیج و در راستای برگزاری باشکوه برنامه‌های این هفته نسبت به سال‌های گذشته، با توجه به اهانت‌های دشمن نسبت به این نهاد مقدس، یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس در 9 آذرماه برگزار می‌شود.

اتفاقات مهم انقلاب اسلامی

وی افزود: تدبیر حکمیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در راستای تشکیل بسیج، یکی از اتفاقات مهم انقلاب اسلامی بود که سبب موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: همه ما موظف هستیم تا تفکر بسیجی را در جای، جای زندگی خود توسعه دهیم تا این سیره و روش گسترش یابد و امروزه ،با حضور در برنامه‌های هفته بسیج، پیمان مجدد با ارزش‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بسته و در راستا نهادینه کردن تفکر و راه و سیره بسیج تلاش خواهیم کرد.

کریمی تصریح کرد: برنامه‌های شاخص ادارات تکراری و موازی نباشد و برنامه‌ها به صورتی طراحی شود که ضمن متفاوت و تاثیرگذار بودن، متناسب با شان و جایگاه بسیج و شهرستان باشد و از محتوای کافی برخوردار باشد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: در راستا برگزاری باشکوه برنامه های امسال بسیج در این هفته، یادواره شهدای شهرستان گنبدکاووس، در 9 آذر در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد و تلاش داریم سخنران این یادواره از مسوولان ارشد سپاه کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی