English

معاون استاندار گلستان

جوانان ناامیدی را به خود راه ندهند/ به آینده علمی گنبدکاووس امیدوارم/ صرفا فرماندار پروژه‌های بزرگ نیستم

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه مردم در نظر ما دارای کرامت و جایگاه رفیع هستند، گفت: بنده فقط فرماندار پروژه‌های بزرگ و افراد پولدار نیستم.

جوانان ناامیدی را به خود راه ندهند/ به آینده علمی گنبدکاووس امیدوارم/ صرفا فرماندار پروژه‌های بزرگ نیستم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی بعدازظهر امروز در نشست صمیمی با جوانان فعال و تاثیرگذار شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهادت شهدیان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این دو شهید بزرگوار امروز در تاریخ کشور به نماد و شاخص خدمت به مردم شناخته می‌شوند و هر کس بخواهد کلمه خدمت را به تصویری عینی تشبیه کند بدون تردید این دو شهید عزیز را نام خواهد برد.

وی با بیان اینکه بنده به شخصه علاقه بسیار زیادی به برگزاری جلسات با جوانان عزیز دارم، افزود: باور کنید تعدد جلسات و موضوعات بوجود آمده در سطح شهرستان و مراجعان بی‌شماری که هر روز بنا به اعتمادی که به دولت دارند به فرمانداری برای رفع مشکل خود رجوع می‌کنند باعث شده نتوانیم بیش از فصلی یک‌بار جلسات ویژه این‌چنینی را برگزار کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به بیان برخی جملات ناامید کننده در میان جوانان شهرستان، خاطرنشان کرد: اینکه شما جوان پر انرژی و با نشاط ایران اسلامی که سرشار از توان و انگیزه‌اید به دلیل برخی مشکلات کوچک یا بزرگ که ما آنها را پذیرفته و برای حلشان تلاش خواهیم کرد با ناامیدی حرف می‌زنید، بسیار نگران کننده است.

کریمی با تاکید براینکه وظیفه خود می‌دانیم که برای رفع مشکلات شما جوانان با تمام وجود خدمت کنیم، ادامه داد: اما انتظار ما از شما جوانان، صبوری، پشتکار، همت و انگیزه متعالی است تا بتوانیم به کمک شما عزیزان برای این مشکلات چاره‌اندیشی کنیم و شهر را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی از سخنان جوانان نیز این احساس را کردم که به نتایج این جلسات خیلی باور ندارند، تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات شما جوانان انجام خواهیم داد اما اگر باز هم احساس می‌کنید این جلسات کارآمدی کمی دارد حاضریم جلساتی را با همین موضوع و برای یافتن راه‌های افزایش کارآمدی جلسات برگزار کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نگاه همه‌جانبه و توجه به همه زوایا را در هنگام انتقاد لازم و ضروری دانست و گفت: وقتی می‌خواهیم مسوولی را مورد انتقاد قرار دهیم باید محدوده اختیارات او، منابع مالی و تجهیزاتی، ظرفیت‌ها و مشکلات پیش‌روی او را نیز مورد توجه قرار دهیم و سپس او را قضاوت کنیم تا به تحلیل درستی از موضوع برسیم.

کریمی با بیان اینکه عمده نقدهای شما جوانان عزیز را با جان و دل می‌پذیرم و ضمن یادداشت کردن برای اصلاح آنها تمام ظرفیت‌های فرمانداری و ادارات را فعال‌تر خواهم کرد، اضافه کرد: اما امیدوارم روزی در جایگاه یک مسوول شهرستانی به ویژه فرماندار قرار بگیرید تا بدانید گاهی اوقات ناچار هستید برخی ملاحظات را برای حفظ اولویت‌های شهر و توسعه بدون چالش آن در نظر بگیرید.

وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده علمی و فناوری شهرستان گنبدکاووس، تاکید کرد:امروز با وجود مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان گنبدکاووس و توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های گنبدکاووس امیدواریم بتوانیم با تولید ثروت از علوم و صنعتی و تجاری‌سازی علم دانشجویان و نخبگان شهرستان توسعه گنبدکاووس را به دستان پرتوان جوانان همین شهرستان رقم بزنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تائید برخی انتقادات در حوزه ضعف‌های زیرساختی در حوزه هنر شهرستان، افزود: ما قبول داریم که در شهرستان گنبدکاووس فقدان سالن‌های تئاتر، فضاهای روباز نمایشی، امکانات و تجهیزات و فضای لازم برای ترویج هنرهای تجسمی، نمایشی و حتی صنایع دستی به میزان مطلوبی وجود ندارد و به همین دلیل به شدت پیگیر اصلاح این روند و راه‌اندازی مراکز فرهنگی و هنری مناسب در سطح شهرستان هستیم.

کریمی با تاکید بر اینکه بنده فقط فرماندار پروژه‌های بزرگ نیستم، خاطرنشان کرد: اینکه چرا بنده در افتتاح یک بنگاه زودبازده اقتصادی و یا یک کارگاه تولیدی یک خانواده کارآفرین شرکت کرده‌ام نه تنها ضعف نیست بلکه افتخاری برای بنده است که در حوزه وظایف ذاتی‌ام برای حمایت از یک جوان که تمام سرمایه اش 500 هزار تومان است نیز با کمال افتخار در مراسم افتتاح و راه‌اندازی کارگاه یا پروژه اقتصادی‌اش حضور پیدا کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه