English

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد:

اهداء ۱۰ هزار متر مربع فرش و موکت خیّران اصفهانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد اصفهان از اهداء ۱۰ هزار متر مربع فرش و موکت خیران اصفهانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه در آستانه نوروز خبر داد.

اهداء ۱۰ هزار متر مربع فرش و موکت خیّران اصفهانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا متین پور گفت: ۱۰ هزار متر مربع فرش و موکت از محل کمک‌های مردم اصفهان خریداری و در آستانه نوروز به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا شد.

وی مردم نیکوکار اصفهان را در عرصه خیر و احسان مثال‌زدنی معرفی کرد و گفت: ۲۶۵ میلیون تومان از محل کمک‌های نیکوکاران و خیران اصفهانی برای خرید این میزان فرش و موکت هزینه شد.

متین پور بازگرداندن شرایط مردم آسیب‌دیده از زلزله به وضعیت عادی را مستلزم کمک و همیاری همه مردم ایران دانست و گفت: مردم نیکوکار اصفهان نیز دوش‌به‌دوش سایر هم‌میهنان خود کمک‌های خود برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه روش‌های الکترونیکی کمک به نیازمندان، گزینه‌های متعددی را در برابر نیکوکاران قرار می‌دهد، گفت: در سامانه #۸۸۷۷* امکان انتخاب استان و شهر برای هزینه کرد هر نوع کمکی وجود دارد و همشهریان گران‌قدر اصفهانی می‌توانند در کنار مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان کمک‌های خود را از این طریق نیز به سهولت در اختیار نیازمندان در هر نقطه‌ای از ایران، قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه