English

رئیس سازمان صمت لرستان:

در سال جاری، واحدهای صنفی متخلف لرستان حدود ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

رئیس سازمان صمت لرستان، گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون، واحدهای صنفی متخلف این استان حدود 2 هزار میلیارد ریال جریمه شده اند.

در سال جاری، واحدهای صنفی متخلف لرستان حدود 2 هزار میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صمت لرستان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، واحدهای صنفی متخلف لرستان حدود 2 هزار میلیارد ریال جریمه شده اند.

وی، افزود: خوشبختانه با تلاش بازرسان این سازمان و انجام بازرسی های مستمر، واحدهای متخلف صنفی سطح استان، یک هزار و 900 میلیارد ریال جریمه شدند.

صفی خانی، ادامه داد: در این مدت 65 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف انجام و 6 هزار فقره پرونده تخلفاتی نیز تشکیل شده است.

وی این رقم بازرسی و جریمه در استان را کم نظیر دانست و اظهار داشت: برخی از واحدهای متخلف چندین بار جریمه شده اند که بنا بر نظر موافق دادستان قرار شد واحدهایی با تکرر تخلفات، توسط پرده به مردم معرفی شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین گفت: 716 تن کالای اساسی ویژه برای نوروز در استان ذخیره سازی شده است.

صفی خانی افزود: در حوزه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی با تمهیدات اندیشیده شده توسط مدیریت ارشد استان، ستاد تنظیم بازار و همکاری سازمان جهاد کشاورزی کمبودی وجود ندارد.

مایحتاج مورد نیاز شب عید مردم لرستان تامین شده است

وی اظهار داشت: در این راستا 200 تن سیب، 400 تن پرتغال، 50 تن شکر، 6 تن برنج و 60 تن گوشت گوسفندی و گوساله منجمد در سطح استان ذخیره‌سازی شده و در ایام پایانی سال در اختیار هم‌استانی‌ها قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مردم استان در ایام پایانی سال کمترین دغدغه را داشته باشند و در این راستا از تمام ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان صمت لرستان اضافه کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، از 15 تا 28 اسفند ماه، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های مختلف استان متناسب با شرایط هر شهرستان برگزار می‌شود.

50 اکیپ بازرسی ثابت و سیار، بر اصناف لرستان نظارت می کنند

صفی خانی گفت: طرح ویژه نظارتی بازار نوروزی از ابتدای بهمن ماه در سطح استان آغاز شده و در قالب 50 اکیپ ثابت و سیار با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بسیج، بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی، پایانه‌های مسافربری و اماکن نیروی انتظامی بر اصناف نظارت می کنند.

مردم لرستان تخلف واحدهای صنفی را به 124 اطلاع دهند

رئیس سازمان صمت لرستان، تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه 124 اطلاع دهند تا موارد در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه