English

خبر فوری؛

عنوان متهمان بازداشتی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام شد

عنوان شغلی متهمان بازداشت شده فساد اداری و مالی در سازمان صمت لرستان اعلام شد.

عنوان متهمان بازداشتی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در پی انهدام باند فساد اقتصادی در سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)، عنوان شغلی متهمان بازداشت شده اعلام شد.

بر اساس این اعلام؛ معاون صنایع، رئیس صنایع غیرفلزی، 2 نفر از کارشناسان ارشد صنایع غیرفلزی استان لرستان و معاون صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد جزو بازداشت شدگان هستند.

امکان بازداشت نفرات بیشتر وجود دارد

این در حالی است که تحقیقات کارشناسی و فنی جهت بررسی ابعاد مختلف این فساد اداری و مالی ادامه دارد تا آنجا که امکان بازداشت نفرات بیشتر نیز وجود دارد.

در همین رابطه، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، در تشریح ابعاد مختلف این فساد، تصریح کرد: برخی افراد سودجو با پرداخت رشوه‌های کلان به بازداشت شدگان و هم‌دستان آنان، شرکت‌های صوری خود را موجه جلوه داده تا با بهره‌گیری  از آن مجوز لازم جهت خرید مواد اولیه پتروشیمی را اخذ نمایند.

کشکولی، افزود: متهمین در یک فقره، 30 شرکت صوری را در شهرهای بروجرد و ازنا تاسیس کرده بودند که خوشبختانه اعترافات لازم در این خصوص اخذ و پرونده در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، گفت: 5 تن از بازداشت شدگان از معاونین و کارشناسان سازمان صمت لرستان است که امیدواریم دربازجویی‌ها با پاسداران گمنام امام زمان (عج) همکاری کنند.

جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید

گفتنی است محمدرضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، 1 بهمن ماه 97 در گفت‌و‌گو با موج، از دستگیری چند تن از کارکنان این سازمان توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) و به اتهام فساد اداری و مالی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه