English

رئیس سازمان صمت لرستان:

تاکنون بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در لرستان پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پرداخت بیش از 980 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این استان خبر داد.

تاکنون بیش از 980 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در لرستان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی، گفت: در راستای پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک، متوسط و با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد رونق تولید در 11 ماهه امسال شاهد پرداخت تسهیلات مناسبی به طرح‌های حوزه صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و میراث فرهنگی استان هستیم.

رئیس سازمان صمت لرستان، ادامه داد: در این راستا 131 پرونده به مبلغ بیش از 433 میلیارد تومان در مرحله ورودی ارجاع به شعبه بوده که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت 108 پرونده به مبلغ 416 میلیارد تومان و سهم بخش کشاورزی 23 پرونده با مبلغ 17 میلیارد تومان است.

وی، افزود: 69 پرونده به مبلغ بیش از 211 میلیارد تومان در مرحله انباشت ارجاع به شعبه قرار دارند که سهم بخش صنعت، معدن و تجارت 51 طرح و بخش کشاورزی 18 طرح است.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه 12 پرونده با مبلغ بیش از 18 میلیارد تومان در مرحله انباشت تکمیل مدارک قرار دارند، افزود: 4 طرح با مبلغ 6 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز در مرحله انباشت بررسی و تصویب قرار دارند‌.

بیش از 98 میلیارد ریال تسهیلات به 20 طرح پرداخت شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تاکید کرد: در 11 ماهه امسال تعداد 20 طرح با مبلغ بیش از 98 میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده‌اند که در این راستا سهم بخش صنعت، معدن و تجارت 20 پرونده بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه