English

در سطح استان اردبیل؛

پارس آباد رتبه برتر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را دارد

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: شهرستان مرزی پارس آباد مغان دراین ۱۱ماه اخیر، رتبه اول اشتغال روستایی را کسب کرده است.

پارس آباد رتبه برتر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی علایی امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان پارس آباد اظهار کرد:  شهرستان پارس آباد در حوزه اشتغال در یکسال اخیر، رتبه نخست اشتغال روستایی را به همراه داشته است به گونه‌ای که ۳۵ میلیارد تومان از تسهیلات کم درصدی استان استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده در شهرستان پارس آباد معادل یک چهارم اعتبارات کل استان اردبیل است ، افزود: شهرستان پارس آباد  در بخش تسهیلات پرداختی برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی روستاها از طریق بانک عامل در جایگاه نخست استان قرار دارد.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: از مجموع ۳۷۳ طرح مصوب کارآفرینی با تسهیلات ۸۶۰ میلیارد ریالی در این شهرستان تاکنون ۳۵۰ طرح با تسهیلات  ۵۹۰ میلیارد ریال طرح موفق به دریافت وام شدند.

علایی با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی و دامپروری و خدمات و گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی منطقه ادامه داد : ظرفیت برای اشتغالزایی روستایی و کارآفرینی در این منطقه مهیاست است و با پرداخت تسهیلات به طرح های مصوب، فرآیندهای اشتغالزایی روستایی شتاب بیشتری می گیرد.

وی خاطر نشان کرد : بستر و شرایط برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در پارس‌آباد آماده و مهیاست و در حال حاضر ظرفیت‌های سودآوری در حوزه سرمایه‌گذاری در پارس‌آباد وجود دارد.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس آبادمغان گفت: محور مواصلاتی اردبیل- پارس آباد به دلیل نداشتن ایمنی و وضعیت مناسب، باریک بودن و وقوع تصادفات دلخراش به قتلگاه تبدیل شده است.

علایی چهاربانده کردن مسیرپارس آباد_اردبیل  را از طرح های مهم و اولویت دار منطقه عنوان کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه پارس آباد از ۱۰ فروردین ماه سال ۹۸  خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج ، فرودگاه پارس آباد مغان از فرودگاه‌های قدیمی کشور است که بیش از چهار دهه از عمر آن می‌گذرد،همچنان زمین گیر است

درحالی‌که از چندین هفته است پروازهای فرودگاه پارس آباد لغو شده و این فرودگاه به بهانه های مختلفی فعالیتی خود را تعطیل کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه