English

رئیس اداره بهزیستی اردکان بیان کرد؛

فعالیت خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در شهرستان اردکان برای حل بحران خانوادگی

رئیس اداره بهزیستی اردکان اظهار داشت: 10 موسسه فعال در حوزه پیشگیری و یک مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی شامل خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 در شهرستان اردکان فعالیت دارد.

فعالیت خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 در شهرستان اردکان برای حل بحران خانوادگی

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حمیدرضا پایدار فر رئیس اداره بهزیستی اردکان از آموزش به عنوان عامل تأثیرگذار در ازدواج سالم یاد کرد و افزود: آموزش پیش از ازدواج و آموزش مهارت‌های زندگی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق نقش مؤثری دارد.

وی یکی از مهم‌ترین راهکارهای اساسی برای کاهش معضل طلاق در جامعه را ارائه آموزش مهارت‌های زندگی دانست و اظهار کرد: آموزش‌های قبل از ازدواج و مشاوره می‌تواند گامی مهم در جهت کاهش معضل طلاق باشد.

وی از آمادگی همه‌جانبه بهزیستی در همکاری با دانشگاه و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش‌های پیش از ازدواج و آموزش خانواده تا رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق تأمین نیروی متخصص آموزشی و مشاوره‌ای و نیز تهیه بسته‌های فرهنگی قول مساعد داد.

رئیس بهزیستی اردکان یادآور شد: 10 موسسه فعال در حوزه پیشگیری و یک مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی شامل خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 و یک گروه خدمات سیار اجتماعی در شهرستان اردکان فعالیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی