English

رئیس اداره بهزیستی اردکان؛

جلب مشارکت های مردمی عنصری مهم در توانمندسازی مددجویان است

رئیس اداره بهزیستی اردکان گفت: بهزیستی و کمیته امداد با جلب مشارکت های مردمی می توانند بهتر جهت توانمندسازی مددجویان فعالیت کنند.

جلب مشارکت های مردمی عنصری مهم در توانمندسازی مددجویان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حمید رضا پایدارفر  رئیس اداره بهزیستی اردکان در نشست هم اندیشی روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد این شهرستان اردکان افزود: اهداف نزدیکی بین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) وجود دارد و هر دو نهاد جهت ایجاد شرایط بهتر برای جامعه نیازمندان و ارتقاء خدمات رسانی به مددجویان و جلب مشارکتهای مردمی جهت توانمندسازی مددجویان تلاش می کنند و تعامل این دو نهاد می تواند سازنده و راه گشا باشد.

وی اضافه کرد: بهزیستی سازمان حمایتی و تخصصی است و خدمات ممتاز و شایانی را در جهت بهبود و ارتقا زندگی مددجویان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری از معلولیت، اعتیاد، مشاوره و معلولین و زنان سرپرست خانوار ارائه می دهد.

این مسئول اظهارداشت: بهزیستی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با ایجاد پایگاه های خدمات اجتماعی در محله های آسیب پذیر و جذب مشارکت اهالی و معتمدین این محلات خدمات تاثیر گزاری در اطلاع رسانی و آگاه سازی افراد در زمینه آسیبها انجام داده است.

این مسئول افزود : سالمندان، 9 درصد جمعیت شهرستان اردکان را تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه