English

کشف ۲۵ تن انواع اقلام غذایی غیر بهداشتی در اردبیل

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کشف 25 تن انواع اقلام غذایی در اردبیل خبر داد.

کشف 25 تن انواع اقلام غذایی غیر بهداشتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بابک نخستین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اول اجرای طرح سلامت نوروزی که از اول اسفند و با هدف افزایش نظارت بهداشتی در بازار و کنترل سلامت موادغذایی انجام می گیرد تا ۱۵ اسفند در مجموع ۲۵ تن انواع اقلام غذایی کشف و ضبط شده و از عرضه آن جلوگیری گردیده است.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان بهداشت محیط دانشگاه در ایام پایان سال نظارت خود رو افزایش خواهند داد اضافه کرد: از هیچ تخلف بهداشتی چشم پوشی نکرده و با تمام ظرفیت با خاطیان برخورد قانونی خواهیم کرد و در همین راستا هماهنگی لازم با دادستانی اردبیل نیز بعمل آمده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در طرح تشدید نظارت بر تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی که در قالب طرح سلامت نوروزی از اول اسفند شروع شده است با بازرسی ویژه از ۱۲۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز پخش موادغذایی بیش از ۱۲/۵ تن اقلام غیربهداشتی کشف و ضبط گردید.

نخستین از عموم مردم درخواست کرد در خریدهای نوروزی خود به سلامت موادغذایی توجه نموده و از مراکز و اماکن بهداشتی که دارای پروانه و مجوز لازم هستند خریداری نمایند و از خرید مواد غذایی ازدستفروشان و دوره گردها و سایر مراکزغیربهداشتی خودداری نمایند.

وی همچنین از همشهریان خواست هر گونه شکایت بهداشتی خود را به نزدیکترین مراکز بهداشت و یا به سامانه تلفنی ۱۹۰ اعلام نمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه