English

به مناسبت دهه فجر برگزار شد؛

همایش پیاده روی خانوادگی در آستارا

بیست و دومین همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر، با شرکت بیش از یک هزار نفر شرکت کننده در شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

همایش پیاده روی خانوادگی در آستارا

به گزارش خبرنگار موج؛ شرکت کنندگان امروز جمعه با شعار در جستجوی سلامت پیاده باید رفت، فاصله چهارکیلومتری خیابان های فارابی و امام خمینی (ره) آستارا را پیاده طی کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در حاشیه این همایش در سالن ورزشی انقلاب این شهر گفت: بیست و دومین همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان آستارا به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به منظور ایجاد نشاط و شادابی و ترویج ورزش همگانی در بین شهروندان به طول چهارکیلومتر در فواصل خیابانهای فارابی و امام خمینی( ره) آستارا برگزار شد.

وحید خاصی پور افزود: در این همایش بعد از پیاده روی و اجرای حرکات ورزشی، در پایان به 40 نفر به قید قرعه جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا شد.

وی در ادامه یادآور شد : امروز علاوه بر این همایش ، مسابقات پاورلیفتینگ غرب استان گیلان و مسابقه کشتی دوستانه بین تیمهای شهرداری آستارا و شهید رجایی رشت در سالن ورزشی شهرداری برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش وجوانان آستارا سپس با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز 14 سالن ، سه خانه ورزش احداث و 48 باشگاه ورزشی مجوزدار در شهرستان آستارا تاسیس شده است، اضافه کرد : هم اکنون در آستارا سه استخر سرپوشیده در حال احداث است که در بهار سال 1398 به بهره برداری می رسد.

وی همچنین اظهار کرد: در آستارا یک زمین چمن فوتبال و یک زمین چمن مینی فوتبال، هفت زمین خاکی در روستاها وجود دارد ، که زمین چمن روستاهای سیبلی و کانرود به رختکن و سرویس بهداشتی تجهیز شده است.

خاصی پور در پایان با بیان اینکه امسال 3 دستگاه پکیج ارسالی از سوی وزارت ورزش وجوانان در بخش ورزش روستایی ، عشایری و همگانی توزیع شده است ، اضافه کرد ؛ کفپوش سالن های ورزشی تختی، رزمی و کشتی تعویض و دو عدد تشک کشتی و دو عدد تاتامی جدید کاراته نیز به سالنهای آستارا و لوندویل اضافه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه